آخرین اخبار
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
بازدید:۵۴۵
مدیران فولاد پس از گذشت یک هفته از اخراج، هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده است.
کد خبر : ۳۶۱۳۷

فولاد خوزستان در بدترین شرایط تاریخ خود قرار گرفته، آن‌ها از چهار بازی ابتدایی خود هیچ امتیازی را کسب نکرده‌اند و بدون امتیاز و با تفاضل گل منفی ۱۰ در قعر جدول‌ حضور دارند.

 

فولاد در لیگ هفتم تجربه سقوط به لیگ یک را داشته و هواداران این تیم حتی نمی‌خواهند به این موضوع فکر کنند، اما فولاد در آن فصل و در چهار بازی نخست چهار امتیاز کسب کردن بود و اکنون بیشتر از هر موقعی نیاز به همدلی و اتحاد دارند.

 

انتخاب سریع سرمربی کاربلد راهی است که قطعا تنها گزینه مدیران فولاد برای جلوگیری از یک فاجعه است، مربی‌ای که فوتبال ایران را بشناسد و بتواند با بازیکنان حال حاضر فولاد این تیم را از بحران خارج کند. لیست قرمزپوشان اهوازی دیگر جای خالی ندارد و تا نیم‌فصل باید با خیرالموجودین ادامه بدهد.

تا روز گذشته از محرم نویدکیا و حسین فرکی به عنوان گزینه‌های اصلی ایرانی نیمکت فولاد معرفی شدند، سهراب بختیاری‌زاده و ایمان مبعلی دو مربی خوزستانی هستند که احتمالا در کادرفنی مربی بعدی حضور خواهند داشت و حالا صحبت از سرمربی خارجی به میان آمده است.

محرم نویدکیا اما علی‌رغم مذاکره کوتاه و مثبتش با باشگاه فولاد تا کنون هیچ صحبتی در این خصوص نکرده و ترجیح داده تا اگر قرار باشد انتخاب شود همه چیز در آرامش باشد، چرا که اصلی‌ترین حلقه گمشده این روزهای فولاد آرامش است، آرامشی که باید از مدیریت با انتخاب یک سرمربی موفق شروع شود و سکوها به این موضوع کمک کنند تا قرمزهای اهوازی از بحران پیش آمده بتوانند عبور کنند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها