آخرین اخبار
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
بازدید:۳۳۶
صد آنلاین | رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری فردی که امنیت شهروندان را در محدوده خیابان خالد اسلامبولی پایتخت بر هم زده بود خبر داد.
کد خبر : ۳۶۰۵۶

دستگیری شرور متواری در تهران

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: در اجرای مرحله چهارم طرح مقابله با اراذل و اوباش و در پی اقدام فرد شروری که باعث رعب و وحشت برای شهروندان، ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم عمومی در خیابان خالد اسلامبولی تهران کرده بود، بلافاصله و با توجه به حساسیت موضوع، بررسی خبر در دستور کار تیمی از مأموران مرکز عملیات این پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این متهم از اراذل و اوباش سطح یک پایتخت بوده و دارای سوابق متعدد شرارت و نزاع دسته جمعی، عربده کشی است.

 

این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم در حوالی خیابان خالد اسلامبولی شناسایی و در عصرگاه روز گذشته مأموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت در یک تعقیب و مراقبت چند ساعته متهم را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

 

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با اشرافیت و رصد دقیق تحرکات اراذل و اوباش، برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، اجازه قدرت نمایی را نخواهد داد و از شهروندان خواست تا با ارائه گزارش‌های خود به سامانه ۱۱۰، پلیس را در این مسیر همراهی کنند.

 

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها