۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
بازدید:۳۴۰
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان قم گفت: با کنترل محورهای مواصلاتی، دو دستگاه خودرو سواری و کامیونت شناسایی و توقیف، و مقدار ۸۳ کیلو تریاک کشف شد؛ همچنین ۳ نفر در این رابطه بازداشت شدند.
کد خبر : ۳۵۹۴۹

به گزارش صد آنلاین ، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از ۸۳ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ نفر در این رابطه خبر داد.

 

 

 


وی در تشریح این اقدام گفت: پیرو خبر واصله از منبع مورد وثوق در خصوص حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی سواری، از بندرعباس به تهران و عبور از محورهای مواصلاتی استان قم، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری‌های بعمل آمده مشخص شد علاوه بر خودروی سواری، یک دستگاه خودروی کامیونت نیز با سرنشینان خودروی سواری درارتباط می‌باشد که با کنترل محورهای مواصلاتی هر ۲ دستگاه خودرو شناسایی و توقیف شد.

سردار میرحیدری ادامه داد: در بازرسی از خودروی کامیونت موصوف در محل جاساز شده داخل باک، مقدار ۸۳ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک در قالب ۴۲ بسته کشف شد.

وی اضافه کرد: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها