۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
بازدید:۱۷۶۴
صد آنلاین | پسر جوان وقتی از زن مورد علاقه‌اش جواب رد شنید در اقدامی دست به اسیدپاشی زد.
کد خبر : ۳۵۸۷۲

به گزارش صد آنلاین ، شامگاه دوشنبه ششم شهریور، پسری جوان وارد یک مغازه فست‌فودی در بلوار فردوس شد. او که چاقویی در دست داشت، کارکنان رستوران و مشتری‌ها را تهدید کرد و خواست فورا آنجا را ترک کنند. مشتریان و پرسنل از ترسشان فورا فرار کرد و پسر مهاجم پس از قفل کردن در مغازه، سراغ صاحب مغازه که زنی به نام ستاره بود، رفت.

 

 


او ستاره را می‌شناخت و از مدتی قبل که با وی آشنا شده بود، عاشق شده و به او پیشنهاد ازدواج داده بود اما پس از شنیدن جواب منفی به آنجا آمده بود که انتقام بگیرد.

شاهدان، ماجرا را به پلیس اطلاع دادند و تیمی از ماموران راهی محل حادثه شدند. مرد گروگانگیر چاقو را به سمت زن جوان گرفته و تهدید می کرد که اگر کسی دخالت کند، او را به قتل می‌رساند. در نهایت بعد از گذشت 7 ساعت، ماموران موفق شدند وارد مغازه فست فودی شوند و مرد جوان را بازداشت کنند.

آنها اما زمانی وارد مغازه شدند که پسر جوان روی گروگانش اسید پاشیده بود و در این شرایط زن مصدوم به بیمارستان انتقال یافت.  از سوی دیگر مرد اسیدپاش تحت بازجویی قرار گرفت و درباره انگیزه اش گفت: من عاشق ستاره بودم و از او خواستگاری کردم اما جواب او منفی بود. به همین دلیل بود که تصمیم به انتقام جویی گرفتم. درحالیکه مشروبات الکلی مصرف کرده بودم وارد مغازه فست فودی شدم و پس از گروگانگیری، به روی دست ها و بدن ستاره اسید ریختم.

متهم به دستور قاضی محمد رضا صاحب جمعی بازپرس جنایی تهران بازداشت شد و برای انجام تحقیقات بیشتر و در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها