آخرین اخبار
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
بازدید:۲۲۷
صد آنلاین | رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری کیس ویژه انتقال و توزیع مواد افیونی از نوع تریاک؛ مرفین و حشیش در زاهدان خبر داد.
کد خبر : ۳۵۸۵۲

به گزارش صد آنلاین ،  سرهنگ احمدعلی جهانتیغ امروز در زاهدان اظهار کرد: با رصد و پایش و اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان عامل اصلی انتقال مواد افیونی از نوع حشیش؛ مرفین و تریاک که در شهرهای مختلف کشور  اقدام به توزیع می کرده در یکی از محلات سطح شهرستان زاهدان شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

 

 




  این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران زبده پلیس مبارزه با موادمخدر پس از ساعت ها پایش مداوم مخفیگاه تحت نظر گرفته شده در اقدامی به موقع و سریع طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

 رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: فرد دستگیر شده عامل اصلی انتقال و توزیع مواد افیونی در نقاط مختلف کشور بوده و به همراه ده ها نفر رابط و همدست در زمینه توزیع مواد افیونی از نوع حشیش؛ مرفین و تریاک به صورت گسترده فعالیت می نمود.

 سرهنگ جهانتیغ با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی؛ خاطرنشان کرد : متهم موصوف به نام اختصاری ع.ح از سال ۹۷ دارای پرونده قضایی انتقال مقدار بیش از یک تن مواد افیونی به استان کرمان؛ تحت تعقیب ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده که در بازجویی و تحقیقات پلیس بزه انتسابی اعتراف کرده است.

4461/س

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها