آخرین اخبار
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
بازدید:۴۸۱
صد آنلاین | وزیر اقتصاد گفت: ناترازی در اقتصاد ما یک مشکل جدی است که در صنعت بانک نیز دیده شده و برخی به غلط تسهیلات تکلیفی را علت اصلی ناترازی می‌دانند.
کد خبر : ۳۵۷۷۴

به گزارش صد انلاین ،  سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی از صندوق بازنشستگی تکمیلی که در سازمان بورس برگزار شد، گفت: نکته مهم در صندوق‌های بازنشستگی این است که متأسفانه بر اساس رویه‌های تنظیم گری در صندوق‌های بازنشستگی دچار یک ناترازی هستیم و این موضوع اختصاص به ایران نداشته و در بسیاری از کشورها دیده می‌شود، علاج این موضوع میان مدت بوده اما هر چقدر که کوتاهی کنیم باعث می‌شویم زیان‌های بیشتری به اقتصاد وارد شود.

 

 

 


خاندوزی گفت: ناترازی در اقتصاد ما یک مشکل جدی است که در صنعت بانک نیز دیده شده و برخی به غلط تسهیلات تکلیفی را علت اصلی ناترازی می‌دانند.

وزیر اقتصاد اضافه کرد: در صندوق‌های بازنشستگی باید اقدامات اساسی کرد، در برنامه هفتم موضوع ناترازی از طرف دولت دیده شده و امید است این لایحه به تأیید مجلس برسد.

مردم از سیاستگذار می‌خواهند تصمیمات اساسی را بگیرد و این موضوع بیش از پیش درگیر زمان نشود. هر چقدر بتوانیم سرمایه گذاری غیر مستقیم را در بازار سرمایه رواج می‌دهیم باعث تثبیت وضعیت بازار سرمایه خواهیم شد.

 

 

 

4461/ش

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها