آخرین اخبار
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۹
بازدید:۱۱۱۰
صد آنلاین | یکی از جاذبه های طبیعی نسبتا کمتر شناخته شده امارات، جنگل الهیر دبی است که گردشگران آن را برای فعالیت هایی همچون کمپینگ و آفرودینگ دوست دارند. در این مطلب با ویژگی ها و فعالیت های پیشنهادی در این جنگل بیشتر آشنا خواهید شد.
کد خبر : ۳۵۴۱۸

به گزارش صد آنلاین ، بیشتر مردم وقتی اسم شهر دبی را می‌شنوند یاد آسمان خراش‌ها و معماری‌های فوق مدرن می‌افتند، ولی دبی فقط سازه‌های دست ساز انسان ندارد بلکه جاذبه‌های طبیعی متعددی دارد که یکی از آن‌ها جنگل الهیر دبی است.

 

 

 


جنگل الهیر دبی
جنگل الهیر دبی
جنگل الهیر یکی از نقاط خوش آب و هوای پنهان در قلب شهر دبی است و به گزارش پرشین وی بیش از آنچه فکر کنید زیبایی‌های طبیعی دارد. درختان این جنگل آنقدر بلند و سرسبز است بعید است کنار آن‌ها بایستید و در زیر شاخ و برگ‌ها احساس کوچکی نکنید! در نزدیکی مرز امارات – عمان واقع شده و با دبی فاصله کمی دارد و در آن صد‌ها درخت قاف سر به فلک کشیده اند.

الهیر همچنین دارای مجسمه‌های حیواناتی مثل کرگدن و شتر است که برای گردشگرانی به نمایش درآمده که می‌خواهند چیزی ببینند که متفاوت از چیزیست که اکثر مردم در این ناحیه می‌شناسند.
جنگل الهیر دبی
چه کار‌هایی می‌توان در جنگل الهیر انجام داد؟

جنگل الهیر یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی دبی است و به سادگی می‌توان دید چرا در طول ماه‌های تابستان می‌تواند کمی گرم باشد، ولی با این حال فعالیت‌های بسیار زیادی می‌توانید در جنگل انجام دهید تا حداکثر استفاده را از گردش خود ببرید
نکاتی که در حین گردش در جنگل الهیر دبی باید به خاطر داشته باشید:
جنگل الهیر پناهگاهی برای دوستداران حیوانات و علاقمندان به طبیعت است؛ بنابراین از بازدید کنندگان و گردشگران تقاضا می‌شود شاخه‌های درختان را قطع نکرده و به حیات وحش جنگل آسیب نزنند. به همین منظور گردشگران باید موارد زیر را در نظر بگیرند:

محل اردو و کمپینگ خود را تمیز کنید تا حیوانات فضای کافی در محیط زندگیشان برای استراحت داشته و هنگام غذاخوردن از مزاحمت برخی حیوانات دیگر مثل گربه نگرانی نداشته باشند (که بسیاری از مردم با سگ اشتباه می‌گیرند.)
حتما هنگام رفتن به جنگل از کافی بودن تمام امکاناتی که در بیرون نیاز دارید اطمینان حاصل کنید. به گزارش پرشین وی به خصوص اگر قصد ماندن در شب را دارید حتما تمام لوازم کمپ همراهتان باشد.
با خود تمام لوازم لازم از جمله غذای اضافی همراه داشته باشید تا در صورتی که اتفاقی بیفتد از این لحاظ به مشکلی برنخورید

شب را در آنجا بگذرانید

یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌هایی که در دبی انجام می‌شود کمپینگ است. می‌توانید چادر زده و با همراه داشتن غذایی برای خوردن، زندگی جدید و خارج از مدار همیشگی تان را زیر آسمان آبی و یا شب پر ستاره تجربه کنید.

مکان‌های زیادی وجود دارد که ماجراجویی و گردش‌های صحراگردی را برای گردشگران فراهم می‌کند که یکی از آن‌ها جنگل الهیر دبی است. در این محل می‌توانید از سبک زندگی متفاوت بدون مزاحمت و حواس پرتی‌های رایج شهری لذت ببرید.

آفرودینگ یا رانندگی در صحرای ناهموار

آیا به دنبال هیجان و ماجراجویی هستید؟ پس می‌توانید هیجان رانندگی در تپه‌های شنی را امتحان کنید. مانور دادن در این محل سخت نیست، ولی اگر تازه کار هستید و قبلا تجربه آفرودینگ ندارید، به گزارش پرشین وی پیشنهاد می‌شود با کسی بروید که قبلا این کار را انجام داده تا بدین شکل شما را در داشتن رانندگی ایمن کمک کند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها