۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
بازدید:۴۱۸
صد آنلاین | رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری ۴ قاچاقچی مواد افیونی و استخراج ۴۴۱ بسته هروئین از شکم متهمان در عملیات ویژه ماموران پلیس خبر داد.
کد خبر : ۳۵۱۵۳

به گزارش صد آنلاین ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری ۴ قاچاقچی مواد افیونی و استخراج ۴۴۱ بسته هروئین از شکم متهمان در عملیات ویژه ماموران پلیس خبر داد.

 

 

 


احمد نیکبخت اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، با انجام کار دقیق پلیسی و با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد تعدادی از قاچاقچیان مواد افیونی قصد دارند از طریق بلع محموله ای از مواد مخدر را حمل کنند.  وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هماهنگی با مرجع قضائی پاتوق 4 قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و متهمان را به صورت نامحسوس تحت رصد و کنترل خود قرار دادند. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اصفهان در نهایت در یک عملیات هر 4 متهم را دستگیر و 441 بسته مواد مخدر به میزان 4 کیلو و 410 گرم هروئین را از معده قاچاقچیان که به روش بلعیدن در حال انتقال آن بودند، استخراج و کشف کردند. وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطرنشان کرد: پلیس شبانه‌روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای قانون گریز به اهداف شوم خود برسند. 

 

 

 

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها