۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
این‌ چمن در حد استادیوم آزادی نبود؛

اسلامی: پرسپولیسی‌ها درست می‌گویند!

بازدید:۷۴۰
محمدحسین اسلامی می‌گوید اعضای تیم ذوب‌آهن مطمئن بودند که می‌توانند برابر پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشند.
کد خبر : ۳۴۷۵۳

 تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان شب گذشته در هفته سوم لیگ برتر در استادیوم آزادی میهمان پرسپولیس بود و در دقایق پایانی نیمه اول با گل‌به‌خودی سروش رفیعی پیش افتاد اما در دقیقه ۸۴ گل تساوی را دریافت کرد تا در کسب دومین پیروزی فصل خود ناکام بماند.

 

 

محمدحسین اسلامی، هافبک جوان ذوب‌آهن، در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر خوب شروع کردیم و با برنامه جلو رفتیم و روی یک اتفاق و گل‌به‌خودی از حریف پیش افتادیم. موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستم گل دوم را هم به ثمر برسانیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و در نهایت نتوانستیم پیروزی را حفظ کنیم و با تساوی از زمین خارج کنیم.

 

 

او در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کردند که بتوانند از پرسپولیس امتیاز بگیرند، گفت: ما با فکر مثبت وارد بازی شدیم و می‌دانستیم که می‌توانیم خوب بازی کنیم و اتفاق خوبی رقم بزنیم. به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و همانطور که دیدید شانس زیادی هم برای پیروزی داشتیم.

اسلامی درباره عملکرد تیم داوری مسابقه عنوان کرد: به گفته کارشناسان گل آفساید بود و من هم که صحنه را دیدم، نظرم همین است. البته به جز این صحنه، گروه داوری عملکرد بدی نداشت و شرایط خوب بود.

او درباره شرایط چمن استادیوم آزادی که باعث اعتراض سرخپوشان شده بود، گفت: چمن شرایط خیلی خوبی نداشت و اصلا در حد استادیوم آزادی نبود. این شرایط درست نیست و امیدوارم رسیدگی شود.

 

 

بازیکن ذوب‌آهن در خصوص شرایط این تیم توضیح داد: شرایط خوب است و تیم در حال شکل‌گیری است. جلوتر که برویم، شرایط بهتر از این هم خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا نتایج درخور شان ذوب‌آهن کسب کنیم.

او درباره تغییر کادرفنی ذوب‌آهن و حضور محمد ربیعی در این تیم اظهار داشت: آقای تارتار سال قبل زحمت زیادی برای من کشیدند و از ایشان تشکر می‌کنم. آقای ربیعی هم مربی خوب و بادانشی هستند و انشاالله بتوانیم از آموزه‌های ایشان استفاده کنیم و درس بگیریم و پیشرفت کنیم.

هافبک تیم امید ایران درباره اردوی پیش روی این تیم گفت: من شرایط بدنی خوبی دارم و کاملا آماده و سرحال هستم. هنوز لیست اعلام نشده اما حضور در تیم ملی باعث افتخار هر بازیکنی است و امیدوارم که در بین بازیکنان دعوت‌شده باشم.

اسلامی در پایان درباره دیدار با هوادار در هفته چهارم لیگ برتر عنوان کرد: هوادار تیم خوبی دارد و در هفته‌های گذشته هم‌ عملکرد خوبی داشته است. همه بازی‌ها مهم است و نمی‌توانیم بگوییم که این بازی آسان خواهد بود. تلاش می‌کنیم که دست پر از مسابقه خارج شویم.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها