آخرین اخبار
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
بازدید:۳۵۰
مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا اسدی یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی با حضور رییس مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر رضوی تشییع و تدفین شد.
کد خبر : ۳۴۵

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا اسدی یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم و علمای سرشناس مشهدی، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

پس از اقامه نماز بر پیکر حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا اسدی پیکر این مرحوم در جوار مرقد ملکوتی حضرت امام رضا (علیه السلام) به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرحوم حاج شیخ غلامرضا اسدی پس از عمری مجاهدت ارزشمند در سن ۸۲ سالگی درگذشت.

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا اسدی از روحانیون مبارز ، مجاهد و خستگی ناپذیر انقلاب اسلامی در مشهد بود که همواره در کنار رهبر معظم انقلاب حضور داشت.

این روحانی صریح ،صادق و حافظ نهج البلاغه، در مواضع بحق انقلابی، از جمله پیشگامان نهضت امام خمینی(ره) بود و در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مؤثری داشت.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا اسدی سالها به عنوان خادم الرضا(ع) در حرم مطهر رضوی فعالیت داشت و از روحانیون انقلابی بود که قریب به پنج سال از جوانی خود را به‌دلیل همراهی با انقلاب و امام در زندان‌های ستمشاهی سپری کرد و تحت شکنجه قرار داشت.

تولیت آستان قدس رضوی در آیین تشییع حجت الاسلام اسدی گفت: از روز اول نهضت اسلامی ایشان همراه با انقلاب و امام خمینی(ره) و در کنار رهبر معظم انقلاب یودند.

سید احمد مروی افزود: بعد از انقلاب نیز ایشان با همه وجود در خدمت نظام و انقلاب ، خدمتگزار مردم و آستان قدس رضوی بود.

رهبر معظم نقلاب در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت این روحانی مجاهد فرمودند: ایشان دوران جوانی خود را در مبارزه با رژیم ستمگر طاغوت و بقیه‌ی عمر را در خدمت به نظام مقدس اسلامی صرف کرد. از خداوند علو درجات وی را مسألت می‌کنم.

46

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها