۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
بازدید:۱۶۸۷
صد آنلاین |  ستاره ایرانی اتحاد کلباء با یک روش خاص موفق به گلزنی مقابل شارجه امارات شد.
کد خبر : ۳۴۰۸۷

تله قایدی: ببینند و گل بزنید(عکس)

به گزارش صد آنلاین ، تیم فوتبال تراکتور در حالی باید از ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل شارجه امارات قرار بگیرد و بازی مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را برگزار و برای رسیدن به دور گروهی تلاش کند که حریف آنها در دیدار اخیرش با وجود کسب پیروزی برابر شاگردان فرهاد مجیدی، سه گل دریافت کرد و در خط دفاعی متزلزل نشان داد.

 

 

شارجه امارات سه روز قبل در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر امارات به برتری ۴ بر ۳ مقابل اتحاد کلباء رسید که مهدی قایدی با فرارها ونمایش تکنیکی خود روی گل‌های اول و دوم شاگردان مجیدی موثر بود و گل سوم را با یک فرار عالی از بین کونستانتینوس مانولاس، ستاره یونانی شارجه و شاهین عبدالرحمن، کاپیتان این تیم و در نهایت یک ضربه چیپ به ثمر رساند.

 

 

تراکتوری‌ها در دو هفته ابتدایی لیگ برتر مقابل سپاهان و پرسپولیس فقط یک گل به ثمر رساندند، اما با تماشای بازی مهدی قایدی در دیدار اخیر اتحاد کلباء و شارجه و تک گل او، به خوبی می‌توانند راه گلزنی به تیم اماراتی را یاد بگیرند.

 

1913385

مهدی قایدی قبل از زدن گل به شارجه، در بین دو مدافع شارجه کمین کرد و پس از ارسال پاس از زمین‌شان، با فرار سریع خود را به توپ رساند و با ران پا آن را جلو انداخت و در نهایت با ضربه چیپ تماشایی دروازه شارجه را باز کرد.

 

تراکتوری‌ها نیز فردا بازیکنان تند و تیز در ترکیب خود دارند و می‌توانند با استفاده از همین تاکتیک و پاس‌های بلند مدافعان خود ازجمله شجاع خلیل‌زاده به پشت مانولاس و شاهین عبدالرحمن، به محوطه جریمه شارجه برسند و گلزنی کنند؛ کاری که قایدی به خوبی انجام داد و جواب گرفت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها