آخرین اخبار
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
بازدید:۱۵۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه،از اتمام عملیات انتقال پیکر کوهنورد فقید کرمانشاهی زنده یاد ایرج محمدی خبر داد.
کد خبر : ۳۴۰

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از اتمام عملیات انتقال پیکر کوهنورد فقید کرمانشاهی زنده یاد ایرج محمدی خبر داد.

محمدی ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده داغدار زنده یاد ایرج محمدی و تشکر از صبر، شکیبایی و همراهی این خانواده با مجموعه امدادی جمعیت هلال احمر در طول مدت امدادرسانی گفت: پس از انجام جلسات کارشناسی و بررسی وضعیت آب و هوایی منطقه و کوه پراو تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر به منظور انتقال پیکر کوهنورد فقید به ارتفاعات کوه پراو اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: یک تیم ۵ نفره توسط بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر ساعاتی پیش به ارتفاعات کوه پراو اعزام شدند و عملیات انتقال پیکر به فرودگاه اشرفی اصفهانی شهر کرمانشاه به پایان رسید.

وی از اصحاب رسانه و پایگاه های خبری که در این مدت با درایت، صبوری و نظرات کارشناسی در امر اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر را یاری کردند تقدیر کرد و از عموم مردم خواست تا در مواقع حوادث و بحران‌ها تنها از مراجع ذیصلاح و رسانه های رسمی اخبار و اطلاعات را دریافت کنند.

پایان پیام/پ


 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها