۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
بازدید:۲۵۶
صد آنلاین | فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف محموله بزرگ ۱۰۰ کیلوگرمی شیشه از این باند در جاده میاندوآب - مهاباد خبر داد.
کد خبر : ۳۳۸۲۷

 به گزارش صد آنلاین ، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت افرادی در حوزه قاچاق در خصوص انتقال محموله مواد مخدر با 2 دستگاه کامیون از شرق کشور مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 

 

 

 


وی افزود: ماموران پلیس با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از خودروهای متهمان در مسیر میاندوآب - مهاباد، مقدار 100 کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: در این راستا چهار متهم دستگیر و 2 دستگاه کامیون و یک دستگاه سواری پژو نیز توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار جهانبخش با تقدیر از همکاری خوب و به موقع مردمی با پلیس، گفت: خادمان مردم در انتظامی استان در جهت ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان از عملکرد پلیس است.

4461/ی

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها