آخرین اخبار
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۲
نیاز فوری یحیی به یک بازیکن جدید

عبدی جای مهاجم خارجی را خالی کرد

بازدید:۵۶۱
سرمربی پرسپولیس از حیث نتیجه‌گیری روزهای خوبی را سپری می‌کند و تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی با وجود همه شکلات باروحیه است‌.
کد خبر : ۳۳۵۱۸

اگرچه یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی در بازی بزرگ هفته لب به گلایه باز کرد و از مشکلاتی که توجهی به آنها نمی‌شود گفت اما بدون شک او با همه این کاستی‌ها که دستش را برای رقابت بهتر در آسیا می‌بندد از روند فنی تیمش در لیگ ایران رضایت زیادی دارد.

 

 

سال ۱۴۰۲ تا اینجا برای پرسپولیس خوش یمن بوده و آنها در بازی‌های رسمی این سال تا به حال نتیجه‌ای جز پیروزی کسب نکردند و با احتساب لیگ گذشته، جام حذفی و دو هفته ابتدایی لیگ جدید سرخ‌ها دوازده پیروزی پیاپی داشته‌اند.

 


شاید نوشتن از داستان کار بزرگ برانکو با دستها و پنجره‌های بسته کلیشه‌ای شده باشد اما معمار عصر حاضر قرمزها نیز در روزهای بسیار سختی تیمش را به موفقیت‌های بزرگ رساند و در هر بازی برای پیروزی به میدان می‌رفت. حال شاگرد او با همین شیوه همچون برانکو سه‌گانه فوتبال ایران را کسب کرد و حالا فصل جدید را نیز به بهترین شکل شروع کرده است. با این حال پرسپولیس که در یک سال اخیر پنج مهاجم از دست داده با تنها یک مهاجم در اسکوادش نیاز شدیدی به جذب مهاجم خارجی دارد.

 

 

اگرچه یحیی گل‌محمدی و پنج ستاره باتجربه پرسپولیس بعد از برد بزرگ‌شان گلایه‌های خود را در جمع خبرنگاران مطرح کردند اما پرواضح است که آنها در زمین بازی به چیزی جز برد تیم‌شان فکر نمی‌کنند اما بدون شک این تیم می‌تواند با مهاجم شش دانگ بردهای مطمئن‌تری کسب کنند.

 

 

این تیم و رکورد فوق العاده توسط یحیی، ستودنی است اما باید دید این تیم طی روزهای آینده چه وضعیتی پیدا می‌کند و آیا خریدهای احتمالی جدید می‌تواند بار دیگر لبخند رضایت را به لب‌های یحیی بیاورد یا خیر‌. پرسپولیس در حال حاضر با جدایی مهدی عبدی بیش از پیش به جذب مهاجم نیاز پیدا کرده است‌.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها