۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
بازدید:۲۰۱
صد آنلاین | استاندار سمنان از رشد ۶۰ درصدی پرونده‌های کشف قاچاق در استان خبر داد و گفت: مبادی ورودی و خروجی مورد نظارت بیشتر قرار خواهند گرفت.
کد خبر : ۳۲۸۹۸

به گزارش صد آنلاین ، سید محمد رضا هاشمی ، ضمن بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهکارهای تقویت تولید ملی است، ابراز کرد: سمنان به واسطه اینکه استانی عبوری است نیاز داریم تا به تجهیزات نظارتی روز مجهز شویم

 

 

 

 


وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی سمنان و همسایگی با هشت استان دیگر در چهار راه شمال شرق کشورمان، افزود: علیرغم تمام دشواری‌ها پرونده‌های کشف قاچاق در استان طی چهار ماهه اول سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل نزدیک به ۶۰ درصد بیشتر شده است.

نظارت بر معابر گذرگاهی

استاندار سمنان همچنین به نظارت‌های همه جانبه و هدفمند به خصوص در مقوله قاچاق سوخت به مثابه یک ضرورت اشاره کرد و گفت: مبادی ورودی و خروجی و گذرگاه‌های استان بیش از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی با بیان اینکه سمنان به واسطه اینکه در مسیر ترانزیت قرار دارد قریب به اتفاق کالاهای قاچاق ما مرتبط با استان نیست، تاکید کرد: بیشترین کالاهای کشف شده قاچاق در سمنان متعلق به دیگر استان‌ها و مرزهایی مانند مرز افغانستان بوده است.

وی به رشد صادرات در استان و ضرورت تقویت آن اشاره کرد و گفت: ما در استان طی چهار ماهه اول سال جاری شاهد رشد ۳۳ درصدی صادرات بودیم که نشان می‌دهد کالاهای تولیدی در استان سمنان از رشد کیفی خوبی نیز برخوردار بوده که توانسته بازارهای خوبی را کسب کند لذا باید این روند را نگه داریم که یکی از اقدامات در این حوزه، مقابله با قاچاق است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها