۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
پلتفرم ایکس به زودی به قابلیت تماس ویدیویی مجهز می‌شود
بازدید:۸۸۷
مدیر عامل جدید ایکس ضمن تایید ارائه قابلیت جدید برقراری تماس ویدیویی در این پلتفرم، اعلام کرد به زودی کاربران در هر جایی از جهان می توانند با یکدیگر تماس ویدیویی داشته باشند
کد خبر : ۳۲۸۱۸

مدیر عامل جدید ایکس ضمن تایید ارائه قابلیت جدید برقراری تماس ویدیویی در این پلتفرم، اعلام کرد به زودی کاربران در هر جایی از جهان می توانند با یکدیگر تماس ویدیویی داشته باشند.

به گزارش صدآنلاین، لیندا یاکارینو مدیر عامل کنونی ایکس اعلام کرد به زودی قابلیت تماس ویدیویی از راه می رسد و کاربران بدون ارائه شماره موبایل می توانند با یکدیگر تماس بگیرند. یاکارینو و ماسک قصد دارند این پلتفرم را به نوعی سوپر اپلیکیشن تبدیل کنند. این اپلیکیشن می تواند به طور یکجا سرویس های متنوعی را به کاربران ارائه کند.

 

 

یاکارینو در مصاحبه خود گفته است در این قابلیت نیازی به ارائه شماره موبایل نیست و از طریق این شبکه اجتماعی تماس ویدیویی با سایر کاربران انجام میشود. یاکارینو تایید کرد قابلیت های دیگر مانند خرید اشتراک حساب کاربری برای تولید کنندگان محتوا و سیستم مالی برای پرداخت دیگر ویژگی های جدید در آینده خواهند بود که به این پلتفرم اضافه میشوند. یکی از توسعه دهندگان در ایکس در روز گذشته از انجام اولین تماس در این پلتفرم خبر داد. هنوز مشخص نیست منظور از این تماس، از نوع ویدیویی بوده یا خیر.

مدیر عامل جدید ایکس ضمن حمایت از رویکرد ماسک در این پلتفرم اعلام کرد این شبکه اجتماعی در نهایت قرار است به یک اپلیکیشن همه چیز تبدیل شود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها