آخرین اخبار
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
بازدید:۵۱۵
صد آنلاین | فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری سارق سکه و طلاجات خبر داد و گفت: ۷ میلیارد ریال طلای مسروقه کشف و به مالباخته برگردانده شد.
کد خبر : ۳۲۷۶۷

به گزارش صد آنلاین ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری سارق سکه و طلاجات خبر داد و گفت: ۷ میلیارد ریال طلای مسروقه کشف و به مالباخته برگردانده شد.

 

 

 

 


 جعفر شمس بیرانوند در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام گزارش خانمی به واحد گشت مستقر در خیابان با حالت آشفته و پریشان ، مبنی بر سرقت طلا و سکه از داخل کیفش در معابر ، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهید قدوسی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی سه نفر در این خصوص شده و با هماهنگی مقام قضایی هر سه نفر را در مخفیگاه‌شان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. فرمانده انتظامی شهرستان ورامین تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری به سرقت مقدار تقریبی ۴۰۰ گرم طلاجات و تعدادی سکه طلا به ارزش ۷ میلیارد ریال از داخل کیف دستی شاکی در سطح خیابان اعتراف کردند. بیرانوند در پایان سخنان خود با بیان اینکه کلیه اموال مسروقه کشف و تحویل مالباخته شد ، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند. 

 

 

 

4461/س

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها