آخرین اخبار
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
بازدید:۸۶۴
صد آنلاین | برخورد یک دستگاه نیسان با پراید وانت و برخورد یک دستگاه تریلی با اتوبوس در مه‌ولات ۳ کشته و ۲۸ زخمی برجای گذاشت.
کد خبر : ۳۲۵۶۲
 

به گزارش صد آنلاین ، در تکمیل اخبار حوادثی که در 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی شهرستان مه‌‌ولات رخ داد و در خبرگزاری تسنیم منتشر شد، پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از آن است که مجموع فوتی‌های دو حادثه برخورد یک دستگاه تریلی و اتوبوس که در محور فیض‌آباد به بجستان و همچنین برخورد یک دستگاه نیسان با پراید وانت که در محور فیض‌‌آباد به کاشمر رخ داده است به 3 نفر رسیده است.

 

 

 


در حادثه اول ( برخورد نیسان با پراید وانت در محور فیض‌آباد ـ کاشمر) که ساعت 22:38 دقیقه شب گذشته « دوشنبه 23 مرداد » رخ داده است، در ابتدا شمار مصدومان چهار نفر بوده است که متاسفانه یکی از مصدومان حادثه جوان فیض‌آبادی در بیمارستان فوت می‌کند که بدین‌وسیله این مجموعه خبری مراتب ابراز همدردی خود را با خانواده این مرحوم اعلام می‌دارد.

گفتنی است؛ در حادثه تلخ و ناگوار دوم ( برخورد تریلی با اتوبوس در محور فیض‌آباد ـ بجستان ) که ساعت 3:38 دقیقه صبح امروز سه‌شنبه 24 مرداد رخ داده است، یکی دیگر از مصدومان حادثه نیز متاسفانه در بیمارستان فوت می‌کند و شمار جانباختگان این حادثه به دو نفر افزایش پیدا کرده و در حال حاضر نیز چهار نفر در بیمارستان بستری و 24 نفر دیگر از مصدومان حادثه ترخیص شده اند.

قابل ذکر است؛ اتوبوس فوق که متعلق به محور کرمان _ مشهد بوده در زمان حادثه در کنار جاده متوقف بوده است و طبق اعلام پلیس راه_گ شادمهر عدم توجه به جلو توسط راننده تریلی و همچنین عدم استفاده از علایم هشدار دهنده سطح جاده از سوی راننده اتوبوس، علت این حادثه دلخراش عنوان شده است.

 

 

 

4461/س

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها