آخرین اخبار
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۴
پیام تسلیت سید احمد علوی در پی تکرار حادثه تروریستی در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع)
بازدید:۵۱۲
صد آنلاین | سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در پیامی شهادت دو نفر از هموطنان را در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را تسلیت گفت . 
کد خبر : ۳۲۳۹۰

سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در پیامی شهادت دو نفر از هموطنان را در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را تسلیت گفت . 


به گزارش صد آنلاین ، متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

تکرار حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی الکاظم شاه‌چراغ (ع) حکایت از عصبانیت و سرخوردگی دشمنان پس از پروژه های متعدد در کشور دارد و حمله مسلحانه به عاشقان اهل بیت (ع) در شیراز نشان از زبون و فرومایگی آنان است. 

 

در همین حادثه دلخراش تروریستی اخیر بار دیگر شاهد برجسته شدن فداکاری ‌ها و از خود گذشتگی زائران عزیز در امداد و کمک رسانی بودیم که چون خاری بر چشم تروریست ها و اربابان آنان بوده و هست. 

 

یقینا تکرار چنین فجایع هولناکی تروریستی در استان فارس ضرورت تقویت شبکه امنیت و اطلاعاتی را در استان فارس و سایر استان های کشور برجسته تر می کند و از همین جا برای حافظان امنیت کشور از خداوند منان طلب موفقیت و عاقبت بخیری دارم. 

 

اینجانب ضمن تسلیت این حادثه هولناک به خانواده شهدا، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم.

 

سید احمد علوی 
خادم مردم در شورای اسلامی شهر تهران

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها