آخرین اخبار
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
بازدید:۲۰۲
با وجود همه حاشیه هایی که پیرامون استقلال به وجود آمده، تمرینات این تیم با جدیت و نشاط ادامه دارد.
کد خبر : ۳۲۳۴

به گزارش "ورزش سه"، استقلال این فصل در برخی از بازی ها نتیجه از حریف عقب افتاد اما در پایان برنده از میدان خارج شد که یکی از این بازی ها در مصاف با تراکتور در جام حذفی بود. علاوه بر این 8 امتیاز از پرسپولیس عقب افتاد اما توانست این اختلاف امتیاز را جبران و به صفر برساند و بدون شک دلیل اصلی این اتفاقات جدیت و نشاطی است که آبی ها در تمرین دارند. اینکه هیچ گاه امید خود را نسبت به یک اتفاق بزرگ از دست نمی دهند.

خالق این شادی و نشاط در تمرین توام با جدیت در کار ریکاردو ساپینتو است که متاسفانه هیجانات ناشی از بازی و استرس مربوط به آن اجازه نمی دهد کنترل خوبی روی رفتار خود در کنار خط و هم چنین کنفرانس های خبری داشته باشد و این موضوع در فصل جاری تا کنون چندین بار موجب محرومیت ها و جرایم نقدی وی شده است! به همین خاطر در بازی با ملوان هم که فردا در استادیوم آزادی برگزار می شود، در کنار تیم نخواهد بود. با این حال استقلالی ها بدون توجه به حواشی کنار خط کار خود را پیش می برند چرا که به خوبی می دانند آنچه سبب پیروزی استقلال در زمین می شود، نمایش خوب آنها در زمین است.

1803186

حاشیه های کنار زمین که گاهی و در برخی از بازی ها مبدا و خالق آن حریف است، هیچ مانعی برای نمایش خوب آنها در زمین و رسیدن به نتیجه مطلوب نیست. سر و صدای های کنار زمین تنها یک دوئل است بین مربیان که به ضرر هر دو مربی است و هیچ مربی از این دوئل ها سود نبرده است. و البته ریکاردو ساپینتو خرسند است که در ترکیب چنین بازیکنان با کیفیت و پر روحیه ای دارد که در هیچ شرایط نشاط و جدیت خودرا از دست نمی دهند و تا گام آخر برای استراتژی تعیین شده خواهند جنگید.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها