آخرین اخبار
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
برنامه ویژه نکونام | این تیم زیر ذره بین سرمربی جوان استقلال
بازدید:۳۱۲
صد آنلاین | اتفاقات رقم خورده دوروبر تیم استقلال حکایت از برنامه ویژه سرمربی جوان و باانگیزه این تیم بری دیدارهای پیش رو دارد.
کد خبر : ۳۱۹۳۷

نگاهی به برنامه‌ریزی قرعه کشی شده در ۵ دیدار ابتدایی لیگ برتر بیست و سوم مشخص می‌کند استقلال در ۵ هفته ابتدایی شرایط نسبتا بدی برای حضور در فصل جدید ندارد.

 

رویارویی با سه تیم صنعت نفت آبادان(هفته اول)، ملوان بندرانزلی(هفته دوم) و استقلال خوزستان(هفته چهارم) این فرصت را برای استقلال ایجاد می‌کند تا جواد نکونام و شاگردانش با دستی پر به استقبال بازی هفته پنجم مقابل پرسپولیس بروند.

 

در این میان بازی هفته سوم مقابل سپاهان (چهارشنبه اول شهریور ماه آینده) قطعاً می‌تواند سَدّ بلندی برای متوقف کردن حرکت تیمی استقلال به شمار برود.

 

شکست استقلال در دو بازی رفت و برگشت لیگ برتر بیست و دوم با نتایج دو بر صفر (در دوره رفت) و دو بر یک (در دور برگشت) حالا این انگیزه را در وجود استقلالی‌ها ایجاد کرده تا در هفته سوم نتیجه ای متفاوت در زمین اصفهانی‌ها کسب کنند. گرچه این کار آسان نیست.

 

 

نکته جالب توجه درباره بازی هفته سوم استقلال این است که از افراد نزدیک به تیم استقلال خبردار شدیم کار آنالیز تیم سپاهان برای دیدار هفته بعد از ملوان، از بازی این تیم مقابل تراکتور در هفته اول استارت خورده است!

 

ذره بین دقیق گروه آنالیز تیم استقلال بازی تیم‌های سپاهان و تراکتور در هفته اول (که با برد ۱-۳ اصفهانی ها به پایان رسید) را به دقت زیر نظر گرفته و قرار است همین اتفاق در بازی هفته دوم این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان نیز تکرار شود.

 

برنامه‌ریزی ویژه جواد نکونام برای مصاف مقابل سپاهان در هفته سوم به قدری دقیق و حساب شده جلو می‌رود که افراد نزدیک به کادر فنی تیم اعلام کرده‌اند او حتی در این باره با برخی از بازیکنان تیمش هم صحبت کرده است. این در شرایطی است که استقلال در هفته دوم لیگ برتر (پنجشنبه بیست و ششم مرداد) باید در تهران میزبان ملوان بندر انزلی باشند و این اقدامات همزمان برای آبی پوشان در نظر گرفته شده است.

 

ملوانی که در هفته اول لیگ برتر مقابل ذوب آهن در خانه شکست خورد و حالا قطعاً برای کسب امتیاز به تهران می‌آید. اما بازیکنان استقلال با نگاهی جدی به بازی سپاهان قصد کسب دومین پیروزی در فصل جدید لیگ برتر را روبروی همین تیم دارند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها