۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
بازدید:۱۸۸
صد آنلاین | معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به پلمب ۴۳ واحد متخلف حوزه بهداشت گفت: ۴۰ واحد متخلف حوزه بهداشت در کاشان به مراکز قضایی معرفی شدند.
کد خبر : ۳۱۹۰۳
 

به گزارش صد آنلاین ،  مهدی دلاوری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از یک تن مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده است، اظهار داشت: از ابتدای سال با تحت پوشش بیش از 10 هزار واحد صنفی 20هزار و 16 بازرسی انجام شده و 40 مرکز متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند و 43 مرکز نیز پلمب شدند.

 

 

 


وی افزود: 256 شکایت در سامانه 190 در حوزه مختلف شناسایی شده که بیشترین شکایت از نانوایی‌ها، سلف سرویس‌ها انجام شد که بر حسب وظیفه بررسی و با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به شرایط راه‌اندازی مراکز درمانگاه شبانه‌روزی در کاشان ابراز داشت: خوشبختانه علی‌رغم کمبود پزشک در روستاها در این خصوص مشکلی ندارند.

وی با بیان اینکه با اقدامات و برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده است تا اطلاع ثانوی و در زمان پیک شاهد حضور پزشک باشیم، گفت:  دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این حوزه فراتر از تعهدات خود اقدام کرده و این موضوع به دلیل سیاست مجموعه حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

دلاوری با بیان اینکه 831 مصوبه حوزه جوانی جمعیت داشتیم، تصریح کرد: برای مطالبه حوزه جوانی جمعیت باید به واحدهای مربوطه ارجاع شود و در صورت عدم رعایت آن لازم است به مراجع مختلف نظیر فرمانداری مراجعه و پیگیری شود.

عباس آزادی نیز در این جمع با بیان اینکه قبلا واحد طب سنتی در معاون درمان نداشت، اظهار داشت: این واحد در معاونت درمان ایجاد شده و بر مراکز طب سنتی نظارت جدی صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه واحدهای بدون مجوز برابر قانون با آنان برخورد می‌شود، افزود: واحدهایی که بدون مجوز در سلامت مردم دخالت می‌کنند، به مراجع قضایی معرفی می‌شوند و در این راستا یکی از مراکز معروف طب سنتی که هیچ مجوزی نداشت با هماهنگی معاونت غذا و دارو و دخالت غیرمجاز در سلامت مردم به مراجع قضایی معرفی شد.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه مجوز دو مرکز طب سنتی در کاشان صادر شده است، ابراز داشت: یک مرکز هم قبلا در شهرستان کاشان در حوزه طب سنتی فعالیت می‌کردند.

 

 

 

 

4461/س

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها