۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
بازدید:۳۶۳
صد آنلاین | فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد مالخر حرفه‌ای گوشی‌های آیفون سرقتی که آنها را با شیشه تهاتر می‌کرد به دام افتاد.
کد خبر : ۳۱۸۶۶
 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ احمد نگهبان در مشهد اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر توزیع گسترده مواد افیونی در یکی از محلات منطقه خواجه ربیع توسط مردی جوان موضوع در دستور کار تیمی از ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

 

 

 

 

 


وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کنترل نامحسوس متهم و اطمینان از فعالیت‌های مجرمانه اش با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مخفیگاهش 22 دستگاه گوشی آیفون مسروقه و مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه کشف کردند.

نگهبان تصریح کرد: در تحقیقات از متهم مشخص شد این فرد شیاد گوشی‌های تلفن همراه مسروقه را از سارقان خریداری و در اعضای آنها به سارقان که اکثرا معتاد بودند، مواد مخدر شیشه می‌دهد.

 

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به شناسایی و دستگیری یک نفر از سارقان گوشی‌های مسروقه خاطرنشان کرد: با هماهنگی با حجه الاسلام محمودی بازپرس محترم ناحیه 6 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد  متهم برای شناسایی همدستانش و کشف دیگر جرائم احتمالی به پلیس آگاهی منتقل شد.

4461/س

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها