۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
بازدید:۱۰۱۱
صدآنلاین | ساعت بازی تیم‌های استقلال و ملوان در حالی تغییر کرد که از حدود دو هفته پیش اعلام شد این تیم از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در استادیوم آزادی مقابل تیم ملوان به میدان می‌رود.
کد خبر : ۳۱۴۸

دلیل تغییر ساعت بازی تیم ساپینتو مشخص شد/ پای تیم یک استقلالی در میان است

دیدار تیم‌های استقلال و ملوان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در شرایطی روز دوشنبه اول اسفند برگزار می شود که پیش از این قرار بود این دو تیم از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف هم بروند.

سازمان لیگ هفته گذشته با اعلام خبری در خصوص تغییر ساعت بازی تیم استقلال مشخص کرد این دو تیم تهرانی و گیلانی با تغییر در ساعت زمان برگزاری مسابقه جام حذفی شان از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به مصاف هم می روند. با مشخص شدن زمان برگزاری دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و الفیصلی عربستان که مسابقه شان روز دوشنبه همزمان با بازی تیم‌های استقلال و ملوان برگزار می‌شود مشخص شد دلیل تغییر زمان برگزاری دیدار استقلال و ملوان مصاف شاگردان جواد نکونام بوده است.

مسئولان سازمان لیگ به درخواست مدیران سازمان صداوسیما برای پخش زنده هر دو مسابقه از شبکه های تلویزیونی به همین دلیل بازی تیم های استقلال و ملوان را دو ساعت جلو انداختند تا تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید.

لازم به ذکر است؛ تیم فولاد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ دوشنبه هفته جاری به مصاف الفیصلی عربستان می رود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها