آخرین اخبار
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
بازدید:۷۵۳
صد آنلاین | مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تخلفات صنف طلا و جواهر در استان رو به افزایش است، گفت: راه‌اندازی گشت‌های مشترک فروشندگان فلزات گرانبها ضروری است.
کد خبر : ۳۱۴۲۱

به گزارش صد آنلاین ، صمد حضرتی در جلسه هماهنگی تعزیرات حکومتی در ارتباط با ضوابط فلزات گرانبها، افزود: با توجه به گزارش‌های متعدد مردم در خصوص بروز تخلفات متعدد در این حوزه باید گشت‌های مشترک بازرسی با حضور در بازار طلا و جواهرات استان نسبت به بررسی این موضوع اقدام کنند.

 

 

 


وی با بیان اینکه گزارش‌های مردمی حاکی از بروز تخلفات عمده در زمینه فروش طلا و جواهرات تقلبی، گرانفروشی و کم فروشی است، اظهار کرد: اتحادیه مربوطه به تمامی اصناف زیر مجموعه خود اطلاع رسانی کرده و آنان را از موضوع مطلع کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر پس از اطلاع رسانی و اقدام اولیه نسبت به آماده سازی تیم بازرسی به همراه نفراتی از اداره کل تعزیرات حکومتی گشت مشترک راه اندازی کند.

حضرتی، ادامه داد: این گشت‌ها باید به صورت مستمر در بازار طلا و جواهرات حضور یافته و در صورت مشاهده تخلف، با متخلفان برخورد قانونی لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها