آخرین اخبار
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
بازدید:۵۳۲
صد آنلاین | رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مازندران از رد رشوه ۲۲۶ میلیون ریالی کارکنان انتظامی میاندرود، خبر داد و گفت: صحت عمل کارکنان در اجرای ماموریت، موجب عزت فردی و منزلت سازمانی می‌شود.
کد خبر : ۳۱۳۱۷
 

به گزارش صد آنلاین ،  سرهنگ مسعود تقدیسی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف بازرسی در صیانت از کارکنان، حفظ سازمان از هرگونه آسیب و ارتقاء روحیه اقتدار، عزت، منزلت و شخصیت در کارکنان است.

 

 

 

 


وی با اشاره به اقدامات تشویقی برای کارکنان صحیح العمل و پاکدست، تصریح کرد: به منظور نهادینه سازی فرهنگ امتناع از دریافت رشوه و ایجاد انگیزه خدمتی در کارکنان و همچنین ارتقاء صحت عمل آنان تدابیر پیشگیرانه فرماندهان، روسا و مدیران می تواند در جهت کاهش زمینه های ارتکاب و محدود کردن موقعیت های مجرمانه موثر باشد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: صحت عمل کارکنان در اجرای ماموریت و پاکدستی آنان موجب عزت فردی و منزلت سازمانی می شود.

سرهنگ تقدیسی با اشاره به عملکرد صحیح ماموران کلانتری فرماندهی انتظامی میاندورود، اظهار کرد: سرگرد "مهدی باقری و استواریکم سامان نجف پور" در حین گشت زنی درحوزه ماموریتی به دو سرنشین خودروی سواری مشکوک می شوند و پس متوقف کردن و بازرسی از خودرو انواع مواد مخدر و یک قبضه اسلحه غیرمجاز پنج تیرتاشو و تعدادی فشنگ را کشف می‌کنند که راننده برای فرار از جرم مبلغ 226 میلیون ریال به ماموران پیشنهاد رشوه داد که جهت سیر مراحل قانونی پرونده تشکیل و متهمان از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: اقدامات صیانتی نظیر برگزاری دوره های آموزشی تعالی رفتار و غیره از مهمترین برنامه های به شمار می روند که نتیجه آن بهبود ماموریت های سازمانی و ارتقاء امنیتی پایدار برای مردم خواهد بود.

4461/س

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها