اسدالله تقیزاده اظهار کرد: یکی از دغدغههای ما براساس بررسیها و آماری که گرفته شده، این نکته است که مردم برای شکایات در حوزه درمان باید به کجا باید مراجعه کنند.
وی افزود: یکهزار مورد از شکایات مردمی، در حوزه دارو، قیمت آن، کیفیت نظام پزشکی و خدمات پرستاری و امثالهم بوده است که برای رسیدگی یه این مهم، از جایگاه نظارتی استاندار تهران، ورود کردیم تا درخواستهای مردم در این حوزه را ثبتکنیم.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری تهران اضافه کرد: تحت عنوان نظارت بازرسی و کنترل عملکرد دستگاههای مربوطه در این زمینه بررسی میکنیم ولو شده بهصورت مصداقی به این موضوع ورود کنیم. در سال قبل ٢ مدیر بیمارستان شهرستانهای تهران را بر اساس گزارشات واصلشده، عزل کردیم.
تقیزاده تصریح کرد: بر اساس آمار از سامانه سامد، بعد از موضوعات معیشتی و اشتغال، بالاترین شکایت مردم از حوزه درمان است.
وی گفت: سال گذشته ١١٧ هزار پیام در سامانه سامد ثبت شده است که ٣٨ تا 4۰ درصد آن منتج به نتیجه شده است؛ تا نقطه مطلوب فاصله داریم.
انتهای پیام/211112