۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
بازدید:۷۲۳
صد آنلاین | سرمربی تیم والیبال جوانان کرمانشاه از مسمومیت ۱۶ نفر از بازیکنان تیم در اعزام به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر : ۳۰۸۱۹

به گزارش صد آنلاین ،  سرمربی تیم والیبال جوانان کرمانشاه از مسمومیت ۱۶ نفر از بازیکنان تیم در اعزام به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

 

 

 

 

 

 


محمود کَسعلی سرمربی تیم والیبال جوانان کرمانشاه با اشاره به اعزام تیم والیبال جوانان کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشور، گفت : حدود یک ماه پیش فدراسیون‌نامه و تاریخ زمان برگزاری مسابقات را به هیات استان اعلام کرد. وی افزود: وقتی به زمان برگزاری مسابقات نزدیک شدیم، مسئولان هیات اعلام کردند که نتوانسته‌اند بلیط قطار یا هواپیما برای بازیکنان تهیه کنند و مجبور شدیم تیم را با اتوبوس به بجنورد اعزام کنیم.  سرمربی تیم والیبال جوانان کرمانشاه اضافه کرد: متاسفانه مسیری که باید طی ۱۸ ساعت طی می‌کردیم، به علت خرابی اتوبوس در مدت زمان ۲۶ ساعت طی شد و این مسئله باعث شد تا اکثر بازیکنان ما دچار گرمازدگی و مسمومیت شوند. وی تاکید کرد: درحالی که تیم ما صبح روز شنبه (۱۴ مرداد) اولین بازی خود را در این مسابقات برابر تبریز داشت، عصر روز پنجشنبه که به شهر بجنورد رسیدیم به علت بدحالی ۱۶ نفر از بازیکنان آن‌ها را به بیمارستان منتقل کردیم.

 

 

 

 

 

 

وی تصریح کرد: باتوجه به بدحالی اکثر بازیکنان تیم، در بازی اول برابر تبریز مجبور شدیم از ترکیب اصلی و ذخیره استفاده کنیم و علیرغم اینکه بازیکنان خوب بازی کردند، اما در نهایت بازی را با نتیجه سه بر دو واگذار کردیم. وی ادامه داد: اگر بازیکنان ما با قطار یا هواپیما به این مسابقات اعزام شده بودند، قطعا می‌توانستیم در این دیدار هم پیروز شویم، زیرا زمانی که یک بازیکن ۱۰ ساعت به بالا سوار ماشین باشد، چند روز طول خواهد کشید تا بدنش به فرم عادی بازگردد. وی افزود: با اینحال بازیکنان ما در بازی دوم برابر تیم کردستان خوب ظاهر شدند و توانستند این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند و امروز (۱۶ مرداد) سومین دیدار خود را برابر تیم سمنان داشتند. به گفته وی، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان کشور به میزبانی شهر بجنورد با حضور تیم‌های یزد، لرستان، کرمانشاه، خراسان شمالی، توابع تهران، آذربایجان شرقی، سمنان و کردستان برگزار می‌شود. 

 

 

 

4461/س

 

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها