آخرین اخبار
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
بازدید:۱۰۵۷
صد آنلاین | رتبه‌بندی معلمان که افتخار خانه ملت بود و کار شما شاهکار بود. حمایت دولت هم شاهکار بود اما در اجرا موفق نشد. آیین‌نامه‌ای که برای رتبه‌بندی معلمان نوشته می‌شود باید بر مبنای وظایف معلمان و ماموریتی که آنها برعهده دارند باشد. در ۵۰ روزی که بنده سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را برعهده دارم نشان داد که می‌توان کار جهادی انجام داد.
کد خبر : ۳۰۵۰۵

به گزارش صد آنلاین ، رتبه‌بندی معلمان که افتخار خانه ملت بود و کار شما شاهکار بود. حمایت دولت هم شاهکار بود اما در اجرا موفق نشد.

 

 

 

 

 


آیین‌نامه‌ای که برای رتبه‌بندی معلمان نوشته می‌شود باید بر مبنای وظایف معلمان و ماموریتی که آنها برعهده دارند باشد. در ۵۰ روزی که بنده سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را برعهده دارم نشان داد که می‌توان کار جهادی انجام داد. لازم به ذکر است، وزیر آموزش و پرورش در جلسه رای اعتماد مجلس گفت: یکی از برنامه‌های فوری ما تکمیل فرآیند رتبه‌بندی است. رتبه‌بندی معلمان که افتخار خانه ملت بود و کار شما شاهکار بود. حمایت دولت هم شاهکار بود اما در اجرا موفق نشد. وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که حال آموزش و پرورش و معلمان خوب نیست، گفت: برای حل مشکلات آموزش و پرورش به کمک دولت، ملت و مجلس شورای اسلامی و در یک کلام به وفاق ملی نیاز داریم. رضامراد صحرایی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیتش برای تصدی وزارت آموزش و پرورش ضمن قدردانی از اظهارات نمایندگان موافق اظهار کرد: انتظار می‌رفت همکار دانشگاهی‌ام کمی تحقیق می‌کرد و بعد مطالب را بیان می‌کرد. امیدوارم آنچه در مورد شخص بنده گفته شد در صورت صحت، خدا من را هدایت کند و در صورتی که صحت نداشته باشد که ندارد، خداوند حقیقت را آشکار و دل و ذهن افراد را نسبت به من نرم و مهربان کند. وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: اگر ایران قوی و عزیز و اقتصاد خوب و جامعه باصلابت و مومن می‌خواهیم راهش از آموزش و پرورش قوی است، منتها حال آموزش و پرورش و معلمان خوب نیست.

 

 

 

 

 

برای آنکه آموزش و پرورش به جایگاه خود برسد باید همه همراه شویم، آموزش و پرورش به کمک دولت، ملت و مجلس شورای اسلامی نیاز دارد. صحرایی با بیان این‌که باید خلأ ارتباطی و شناختی با نسل فعلی را از بین ببریم، تصریح کرد: باید دانش آموزان را از چنگال وحشی فضای مجازی نجات داد، همچنین باید فنی و حرفه‌ای و هنرستان را تقویت کرد و برای دختران برنامه ‌ریزی داشت. سبک زندگی ایرانی – اسلامی را آموزش داد و فرهنگ ایرانی را نهادینه کرد. وزیر آموزش و پرورش گفت: باید برای همه معلمان فعلی برنامه داشت و برای تضمین کیفیت برنامه ‌ریزی کرد. او خطاب به نمایندگان اظهار کرد: من رضامراد صحرایی روستازاده‌ای هستم که هنوز بوی خاک خیس آن بهترین عطر مشامم است، تنها با پشتوانه انقلاب و نظام مدارج را طی کردم و در بیش از ۲۰ کشور جهان تدریس داشتم. براساس تجربیات می‌گویم که تمامی راه‌ها از مدرسه می‌گذرد هر پایه باید یک مهارت را بیاموزد و مدیران باید برای راهبری چنین مدارسی آمادگی داشته باشند. صحرایی با بیان این‌که اصلی‌ترین رکن تربیت خانواده است، اظهار کرد: اگر مسلط به مدرسه، مسجد و خانواده شکل بگیرد همه مشکلات قابل حل است؛ پیام انقلاب اسلامی عدالت است اما فاصله مدارس از یکدیگر و کیفیت مدارس دولتی به گونه‌ای است که خانواده‌ها دغدغه ثبت‌نام فرزندانشان را در مدارس دارند. 

 

 

 

 

 

4461/س

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها