۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
بازدید:۳۲۶
صد آنلاین | سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی کامیونت خبر داد که از انباری ساختمان‌های مسکونی سرقت می‌کرد.
کد خبر : ۳۰۳۱۴

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ حسین مافی اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت اموال با ارزش از انباری‌های اماکن خصوصی در محدوده غرب تهران، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳۴ این پلیس قرار گرفت و مأموران با حضور در محل‌های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارق و خودروی آن را به دست بیاورند.

 

 

 

 


وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، متهم یک دستگاه خودروی کامیونت در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت سوژه‌های خود را انتخاب و با تخریب درب منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارکینگ و انبارهای ساختمان را سرقت می‌کند.

سرهنگ مافی بیان کرد: گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته مأموران کلانتری خودروی متهم را مشاهده و بلافاصله مأموران دستور توقف خودرو را اعلام کردند.

وی در ادامه گفت: در یک عملیات ضربتی خودروی متهم موفق و ۲ دستگاه مانیتور مسروقه که متهم قبل از دستگیری سرقت کرده بود کشف و خودروی متهم متوقف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران افزود: با انتقال متهم به کلانتری، متهم به ۱۰ فقره اعتراف کرد و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها