آخرین اخبار
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
بازدید:۲۵۲
صد آنلاین | رئیس پلیس استان بوشهر از کشف کالای قاچاق به ارزش ۷۲۵ میلیارد تومان در استان خبر داد و گفت: این میزان کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۱ افزایش داشته است.
کد خبر : ۳۰۲۴۶
 

به گزارش صد آنلاین ، سردار حیدر سوسنی در بوشهر با اشاره به برخورد با تخلف اقتصادی اظهار داشت: کشف تخلفات اقتصادی توسط مأموران نیروی انتظامی استان بوشهر در 4 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 141 درصدی ثبت شده است.

 

 

 


رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کشف کالای قاچاق در 4 ماه نخست امسال در استان خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون به ارزش 725 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 1.5 برابری داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر رشد 160 درصدی جرایم اقتصادی در 4 ماه نخست امسال را یادآور شد و گفت: 35 فقره پرونده جرایم اقتصادی در استان به ارزش 533 میلیارد تومان در 4 ماه نخست امسال تشکیل شده که 160 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی از کشف جرایم سازمان یافته زمین‌خواری در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: جرایم سازمان یافته زمین‌خواران در 4 ماه نخست امسال توسط پلیس اقتصادی استان بوشهر کشف شده است که شامل اراضی ملی و دولتی به وسعت 61 هزار متر مربع است.

سردار سوسنی با بیان اینکه در این عملیات 14 نفر در شهر بوشهر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر در عرصه مقابله با تخلفات اقتصادی رتبه دوم کشوری کسب کرده است.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه پلیس اقتصادی 30 محموله قاچاق با همکاری دیگر استان‌‌ها خارج از استان بوشهر کشف کرده است افزود: در راستای خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق نیز امسال تاکنون یک‌هزار و 850 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان توقیف شده است.

4461/س

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها