آخرین اخبار
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰
بازدید:۷۴۴
دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام گفت: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است، با مخلان بدون هیچ گونه مماشاتی برخورد خواهیم کرد.
کد خبر : ۳۰۱۷

عبد الوهاب بخشنده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در جهت اجرایی نمودن طرح دستگیری محکومین متواری طی عملیاتی از کشف ١٧ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۱۱ هزار سوخت قاچاق ،۴۰۰ گرم مواد مخدر،  ۱۶۹ پاکت سیگار قاچاق و ۲۳ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت، ۸۰ فقره سرقت و دستگیری ١٠۵ نفر محکومین متواری خبر داد.

وی افزود: در این طرح ١٧ قبضه سلاح جنگی و شکاری در استان ایلام کشف و ضبط شده است. که شامل ۱۱ سلاح شکاری  ۶سلاح جنگی و ۶  عدد سلاح سرد (قمه) می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام ادامه داد  : ۱۰۵ نفر در طرح دستگیری محکومین متواری شامل ۴٢ سارق، ۱۱ نفر امور امنیتی، ۳ نفر مفاسد اجتماعی، ۷ نفر قاچاق کالا، ۱۳ نفر معتاد، یک نفر به جرائم مالی و اقتصادی، یک نفر به اتهام شرارت و ۲۷ نفر مرتبط با سایرجرائم از قبیل جعل و کلاهبرداری و محکوم متواری توسط نیروی خدوم فراجا دستگیر شدند و جا دارد از زحمات و تلاش های جهادی نیروی فراجا تقدیر و تشکر کنیم.

 وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های نیروهای حافظ امنیت اعلام کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و با مخلان و تهدیدکنندگان در این عرصه بدون هیچگونه مماشاتی برخورد خواهیم کرد.

پایان پیام/

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟