آخرین اخبار
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
بازدید:۵۷۵
سرمربیان روسی معتقد هستند که بازگشت آزمون به لیگ این کشور، می تواند برای زنیت مثمر ثمر باشد.
کد خبر : ۲۹۸۰۸

 شایعات بازگشت سردار آزمون به زنیت، طی روزهای اخیر اوج گرفته است. پس از اینکه فابریزیو رومانو، مطرح ترین خبرنگار حوزه نقل و انتقالات از تمایل تیم روسی برای جذب مهاجم لورکوزن خبر داد، این موضوع با واکنش های مختلفی همراه شده است.

 


در این میان، دیمیتری خوموخا، سرمربی سابق تیم های جوانان و نوجوانان روسیه که اکنون هدایت شینیک یاروسلاو در دسته یک روسیه را برعهده دارد، درخصوص اینکه بازگشت احتمالی سردار آزمون به زنیت چه تاثیری بر تیم سرگئی سماک خواهد داشت، به صحبت پرداخت.

خوموخا گفت: در هر صورت، آزمون بازیکن خوبی در سطح اروپا است. با توجه به تغییراتی که در زنیت رخ می دهد، این یک دستاورد برای باشگاه است. جستجو برای یافتن مهاجمان مناسب در باشگاه انجام خواهد شد.

او ادامه داد: مدیریت پترزبورگ همه چیز را با هم مقایسه می کند. افراد باهوش آنجا کار می کنند، زیرا زنیت پنج بار متوالی قهرمان شده است. اگر آنها تصمیم به بازگرداندن آزمون دارند، از نظر آنها این یک تصمیم موجه است.

از طرف دیگر ولاستیمیل پترژلا، سرمربی سابق زنیت درباره شایعات مطرح شده در مورد بازگشت احتمالی سردار آزمون به سن پترزبورگ گفت: گرفتن چنین بازیکنان قدیمی برای زنیت منطقی نیست. از طرف دیگر، سردار وضعیت تیم را به خوبی می داند و می تواند به سرعت با لیگ روسیه سازگار شود، زیرا با همه چیز آشنا است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها