۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۱
بازدید:۱۴۰۴
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهادت یکی از مأموران پلیس ‌پا‌سگاه میمند در جاده مرزی محور ارتباطی یاسوج ـ اصفهان خبرداد و گفت: یک خودروی شوتی با این مامور انتظامی بشدت برخورد کرد و سپس از محل سانحه متواری شد.
کد خبر : ۲۹۴۵۵

"سیدجواد هاشمی‌مهر" گفت: استوار "سینا آراسته" از ماموران نیروی انتظامی پاسگاه میمند در گردنه بیژگن دهستان سادات محمودی بخش پاتاوه شهرستان دنا در حال ایست و بازرسی از خودروها بود که ساعتی پیش توسط یک راننده خودروی شوتی بشدت مصدوم و بدلیل شدت جراحات، در حال انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 


وی با بیان اینکه ابعاد این حادثه تلخ در حال بررسی است، اظهار داشت: شهید آراسته از اهالی روستای تنگ پُوتَک از بخش مرکزی شهرستان دنا است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: راننده خودروی شوتی که احتمالاً کالای قاچاق حمل می‌کرده در حین فرار توسط مأموران نیروی انتظامی در تپه‌های اطراف جاده سمیرم - یاسوج دستگیر و بازداشت شد.

هاشمی‌مهر با اشاره به شرایط خاص محور یاسوج _ اصفهان و اینکه این محور در مسیر خودروهای استان‌های اصفهان، خوزستان، فارس و بوشهر است، یادآور شد: احداث پاسگاه میمند در این منطقه ضروری است.

وی گفت: هفته گذشته نیز دو نفر از مأموران مبارزه‌  با موادمخدر نیروی انتظامی حین مبارزه با سوداگران مرگ در همین محور ارتباطی بشهادت رسیدند.

انتهای پیام/211111س

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها