آخرین اخبار
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
بازدید:۴۱۴
صد آنلاین | پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس توانست اسکلت بازیکنان فصل قبل خودش را حفظ کند، اما نسبت به پارسال در خط جلو و جذب یک مهاجم زهردار به مشکل برخورده است.
کد خبر : ۲۹۴۱۲

به گزارش صد آنلاین ، ضیاء عربشاهی، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: با اینکه پرسپولیس توانست اسکلت بازیکنان فصل قبل خودش را حفظ کند، اما نسبت به پارسال در خط جلو و جذب یک مهاجم زهردار به مشکل برخورده است. عیسی آل‌کثیر، فوروارد و مهره تهاجمی خوبی برای پرسپولیس بود و گل‌های مهمی را برای قهرمانی به ثمر رساند. دیاباته و پریرا بازیکنان خوبی نبودند و پرسپولیس در خط حمله به دو مهاجم خوب و باکیفیت نیاز دارد. 

 

 

 


 

وی افزود: مهاجمانی که قرار است جذب شوند باید همانند لوکادیا گلزنان قهاری باشند و ضربات آخر و تمام کننده را تبدیل به گل کنند. اگر بازیکنان تهاجمی پرسپولیس را با تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مقایسه کنیم، خیلی عقب هستند. حتماً باید در پست فوروارد ترمیم صورت گیرد تا مقابل تیم‌های دیگر کم نیاورند.

پرسپولیس باید حتماً ۲ دروازه‌بان آماده داشته باشد

کارشناس فوتبال در خصوص عدم جذب دروازه‌بان دوم برای پرسپولیس اضافه کرد: تیم بزرگی همچون پرسپولیس که باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند باید حتماً ۲ دروازه‌بان آماده را داشته باشد. اگر علیرضا بیرانوند آسیب ببیند دیگر دروازه‌بان مطمئنی در تیم ندارند. قطعاً در پست دروازه‌بان دوم هم مشکل داریم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه امسال کار یحیی گل‌محمدی بسیار سخت است، بیان کرد: پرسپولیس امسال باید در سه میدان مهم لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و کار خیلی مشکل است. تیم‌های حاضر در لیگ برتر نسبت به سال قبل قوی‌تر شده‌اند و برای متوقف کردن پرسپولیس نیز انگیزه دوچندانی دارند، به همین دلیل باید با شروعی قوی وارد مسابقات شود. همچنین در لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های عربی هزینه زیادی انجام داده‌اند و بازیکنان بزرگی را به تیم‌شان آورده‌اند. تعداد زیاد بازی‌ها کار را برای گل‌محمدی و شاگردانش سخت‌تر خواهد کرد و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرد.

عربشاهی در مورد هماهنگی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس، تاکید کرد: پرسپولیس شاکله تیم سال قبل خودش را حفظ کرده و باید در ۴-۵ هفته اول مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد. چون تیم‌های دیگر تغییرات زیادی داشتند و تا بخواهند سر و شکل بگیرند، پرسپولیس با هماهنگی بازیکنانش می‌تواند امتیاز لازم را به دست بیاورد و ابتدای فصل در رده بالای جدول خودش را نگه دارد.

وی در مورد تعویق مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: اگر شدت بالا و بی‌سابقه گرمای هوا در ایران هم نبود برخی‌ها از قبل می‌خواستند تا مسابقات لیگ سر موعد مقرر برگزار نشود. مشخص بود که بازی‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد و این ماجرا به اختلافات سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برمی‌گردد. چون هر کس ساز خودش را می‌زند و این وضعیت بی‌سروسامانی برای فوتبال ایران بد است. اختلاف کار قشنگی نیست و باید همدل باشند تا مسابقات منظم برگزار شود. سازمان لیگ زیر نظر فدراسیون فوتبال است و باید تابع دستورات فدراسیون باشد.

تراکتور و سپاهان مدعیان جدی قهرمانی هستند

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که چه تیم‌هایی مدعیان قهرمانی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هستند، خاطرنشان کرد: تیم فوتبال تراکتور این فصل بازیکنان زیادی جذب کرد و مربی باتجربه و باهوشی دارد. آلوز بازی‌ساز این تیم سال قبل بهترین بازیکن ایران بود و به بازی این تیم سر و شکل خوبی داده است. سپاهان هم دو سال است تیم خوبی دارد و مهره‌های بزرگی را در نقل و انتقالات جذب کرد. مورایس سرمربی سپاهان این تیم را دگرگون کرده، آن‌ها شانس زیادی برای قهرمانی دارند و به سادگی از قهرمانی نمی‌گذرند.

منبع: میزان

4461/س

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها