آخرین اخبار
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
بازدید:۳۵۰
صد آنلاین | پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کسانی که قانون سقف قرارداد و بودجه را نوشته‌اند خودشان هم می‌دانند به هیچ عنوان نمی‌توانند جلوی قراردادهای سرسام‌آور را بگیرند.
کد خبر : ۲۹۴۱۱

به گزارش صد آنلاین ، علی چینی، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: در چندسال اخیر در ابتدای هر فصل شرایط همیشه به ضرر استقلال بوده؛ در فصل نقل و انتقالات، مدیرعامل نداشتیم یا بازیکنان کافی در تمرینات حاضر نمی‌شدند. اما مهم این است که خوشبختانه باشگاه استقلال توانست در فصل نقل و انتقالات ۷۰ درصد از بازیکنان فصل قبل را حفظ کند. میلاد محمدی و آرمین سهرابیان دو بازیکن بارزومه‌ای هستند که به ترکیب امسال اضافه شدند. همچنین قرار است چند بازیکن خارجی بعد از تایید جواد نکونام به تیم ملحق شوند. 

 

 

 


وی افزود: بازیکنان از سال قبل آمادگی خودشان را حفظ کرده‌اند و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و هواداران دلشان شاد شود. بازیکنان امروزی حرفه‌ای‌تر شده‌اند و به طور حتم خودشان را به بازی‌های ابتدایی لیگ برتر خواهند رساند. بدنسازی تیم هم باید به گونه‌ای باشد که بدن بازیکنان به مرور هر بازی که جلوتر می‌رویم آماده‌تر از قبل باشد.

باید اجازه بدهند نکونام کار خودش را انجام بدهد

کارشناس فوتبال اضافه کرد: جواد نکونام مربی کاربلدی است و باید اجازه دهند کار خودش را انجام بدهد. برای نتیجه گرفتن تیم فوتبال استقلال همه هواداران و پیشکسوتان از باشگاه، کادر فنی و بازیکنان حمایت خواهند کرد. همه شرایط نامساعد باشگاه را می‌دانند و کسانی که باعث شدند تا استقلال مشکلات مالی پیدا کند و از آسیا هم حذف شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد صحبت‌های علی خطیر مدیرعامل باشگاه بیان کرد: خطیر چند روز پیش صحبت کرد و قول داد که مربیان خارجی به تیم بیایند. همچنین بازیکنان قبل از مسابقات شارژ مالی خواهند شد تا با روحیه مضاعف در لیگ برتر حاضر شوند.

اکثر مدیران باشگاه‌ها فقط در ظاهر سقف را رعایت می‌کنند

چینی در خصوص وضع قانون سقف بودجه باشگاه‌ها، تاکید کرد: دوستان و مسئولان عزیزی که قانون سقف قرارداد و سقف بودجه را نوشته‌اند، خودشان هم می‌دانند به هیچ عنوان نمی‌توانند جلوی قراردادهای سرسام‌آور را بگیرند. چون اکثر مدیران باشگاه‌ها در ظاهر سقف را رعایت می‌کنند، اما زیرمیزی چک شخصی، دلار و سکه طلا به بازیکنان می‌دهند. چطور ممکن است بازیکنی که با ۲۰ میلیارد تومان رضایت‌نامه‌اش را گرفته‌اند با ۱۵ میلیارد تومان قرارداد ببندد.

وی با بیان اینکه مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بیشتر از سال قبل هستند، تصریح کرد: مسابقات لیگ برتر امسال خیلی سخت شده و ۴-۵ تیم رقابت شدیدی برای قهرمانی خواهند داشت. به طور حتم تا آخرین هفته‌ها استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور، گل‌گهر و فولاد خوزستان برای قهرمانی تلاش دارند.

باید به خطیر زمان داد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: لطفاً هواداران از خطیر حمایت کنند تا این قدر مدیرعامل تغییر نکند. واقعاً تمام طرفداران و پیشکسوتان از این همه تغییرات در رأس مدیریت باشگاه بزرگ استقلال خسته شده‌اند. باید به خطیر زمان بدهند تا برنامه‌های خودش را در باشگاه پیاده کند. خطیر هم توانایی‌هایش را نشان داده و امیدوارم باشگاه استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برساند.  

منبع: میزان

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها