آخرین اخبار
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
بازدید:۳۸۶
صد آنلاین | رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر از نجات ۲ کودک ۱ و ۳ ساله آسیب‌دیده سوختگی توسط تیم اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد.
کد خبر : ۲۸۸۵۵
 

به گزارش صد آنلاین ، سید حسین موسوی  با اشاره به حادثه در یکی از بخش‌های شهرستان دشتستان اظهار داشت: بر اساس اطلاع‌رسانی به اورژانس، 2 کودک یک ساله و سه ساله به وسیله روغن داغ آسیب دیده و دچار سوختگی شد.

 

 

 


وی با بیان اینکه این حادثه نیازمند فوریت پزشکی بود تصریح کرد: در این شرایط بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر شتابان به پرواز درآمد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر افزود: در کمترین زمان ممکن، این دو کودک آسیب‌دیده با همکاری تیم‌های مختلف امدادی ، به وسیله تیم اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه انتقال یافت تا آنان را مراقبت‌های لازم درمانی قرار دهند.

موسوی با بیان اینکه سینه پسر یک ساله و دختر سه ساله با روغن داغ دچار سوختگی شده است اضافه کرد: با هماهنگی لازم کادر درمانی بیمارستان شهید چرومی گناوه این 2 کودک آسیب‌دیده را پذیرش کردند و با فوریت تحت درمان قرار دادند.

وی بیان کرد: این مأموریت بر اساس استانداردهای لازم، کیفیت بالا و زمان سریع در کنار ارائه خدمات تخصصی اورژانس پیش بیمارستانی و مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام شده است.

4461/س

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها