آخرین اخبار
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۴
بازدید:۴۳۵
تعدادی از شاهدان در پرونده تحقیقات مربوط به دخالت ادعایی دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا ممکن است به دادگاه دروغ گفته باشند.
کد خبر : ۲۸۳۲

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، هیئت منصفه دادگاهی در ایالت جورجیا امروز پنجشنبه به این جمع‌بندی رسید که یک یا چند نفر از شهود در پرونده تحقیقات مربوط به دخالت دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا ممکن است علی‌رغم سوگندی که یاد کرده‌اند دروغ گفته باشند.

طبق گزارش پایگاه سی. ان. بی. سی این دادگاه پیشنهاد داده یک بازرس اتهامات کیفری مطرح‌شده در آن پرونده را بار دیگر مورد بررسی قرار دهد.

هیئت منصفه دادگاه جورجیا علاوه بر این در گزارش نهایی خود درباره تحقیقات در خصوص این پرونده گفت که تخلف قابل توجهی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا رخ نداده است.

جمع‌بندی‌های مذکور در بخشی از این گزارش مورد اشاره قرار گرفته‌اند که قرار بود به بررسی این مسئله بپردازد که آیا ترامپ یا اعضای تیم او در انتخابات جورجیا دخالت کرده‌اند یا خیر.

ترامپ و برخی از اعضای تیم او که هدف این تحقیقات کیفری هستند با مقام‌های انتخاباتی ایالت جورجیا لابی کرده بودند تا پیروزی جو بایدن را باطل اعلام کنند.

با وجود این، در گزارش مذکور نتایج یافته‌های این هیئت در خصوص اینکه آیا وکلا و متحدان سیاسی ترامپ با تحت فشار قرار دادن مقام‌های انتخاباتی جورجیا مرتکب جرم شده‌اند یا خیر امروز پنجشنبه منتشر نشده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها