آخرین اخبار
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
بازدید:۱۰۷۳
اپلیکیشن ChatGPT به زودی برای اندروید عرضه می‌شود
کد خبر : ۲۸۰۶۹
اپلیکیشن اندروید چت جی پی تی - android app chatgpt
OpenAI روز جمعه اعلام کرد که چت‌بات هوش مصنوعی از هفته آینده در سیستم عامل موبایل گوگل عرضه خواهد شد.
 
 

اگر یک گوشی اندرویدی دارید و علاقه‌مند به دانلود برنامه هستید، می‌توانید هم‌اکنون برای آن پیش‌ثبت‌نام کنید و پس از رسیدن آن را در گوشی خود دانلود کنید.

استفاده از برنامه ChatGPT اندروید رایگان است و تاریخچه شما را در بین دستگاه‌ها همگام می‌کند. بنابراین، اگر قبلاً از ChatGPT در وب یا iPad خود استفاده می‌کنید، سابقه شما همگام‌سازی می‌شود.

 

 

 

اپلیکیشن ChatGPT که در ماه مه برای iOS عرضه شد، می‌تواند برای همه چیز از پرسیدن سؤالات اساسی تا نوشتن رزومه استفاده شود. همچنین می‌تواند مقالاتی را برای شما خلاصه کند، شما را راهنمایی کند، یا حتی مقاله‌هایی بنویسد که می‌توانید از آنها در وبلاگ خود استفاده کنید.

هفته گذشته، Open AI دستورالعمل‌های سفارشی را برای کسانی که از سرویس پولی ChatGPT Plus استفاده می‌کنند، روی پلتفرم اضافه کرد. با آن‌ها، می‌توانید جزئیات خاصی را در مورد خودتان به ChatGPT بگویید تا این چت‌بات هنگام پاسخ دادن به سؤالات بعدی این موارد را به خاطر داشته باشد.

 

 

به عنوان مثال، ممکن است به سرویس بگویید که یک معلم علوم پایه سوم هستید، بنابراین هر زمان که برای نوشتن طرح درس کمک می‌خواهید، به‌طور خاص به دنبال طرح‌های درسی هستید که برای آن گروه سنی مناسب باشد. همچنین می‌توانید به چت‌بات بگویید که در کجا قرار دارید یا چند نفر در خانواده شما هستند تا پاسخ‌هایی را که بیشتر با نیازهای خاص شما مطابقت دارد دریافت کنید.

این دستورالعمل‌های سفارشی نیز بین دستگاه‌‌ها همگام خواهند شد. این بدان معناست که می‌توانید آن‌ها را در نسخه وب چت‌بات وارد کنید و زمانی که آن را روی گوشی خود دانلود کردید، در برنامه اندروید به آن دسترسی خواهید داشت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟