آخرین اخبار
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
بازدید:۸۷۱
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود با حضور جمع فراوان تماشاگران برزیلی موفق به شکست میزبان شد.
کد خبر : ۲۸۰۲۹

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان از ۱۱ تا ۲۰ مرداد به میزبانی آرژانتین در شهر سان خوآن برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از روز دوشنبه دوم تیر ماه در شهر سانتا ریتا دو ساپوکایی اردوی تدارکاتی خود را آغاز کرده است تا برای حضور در این رقابت‌ها آماده‌تر شود.

 


نوجوانان ایرانی در نخستین دیدار تدارکاتی خود که از ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد امروز (جمعه ششم مرداد) به وقت تهران آغاز شد، با نتیجه سه بر یک موفق به شکست میزبان شدند.

در این مسابقه که در سالن مدرسه کلوژیو ساند ژوزه برگزار شد، تماشاگران بسیاری حضور داشته و یکپارچه به تشویق تیم برزیل می‌پرداختند.

مانی علیخانی، سید متین حسینی، طا‌ها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، عمران کوک جیلی، محمدرضا آل جلیل و مرتضی طباطبایی (لیبرو) ترکیب آغاز کننده ایران در این مسابقه بودند.

نوجوانان کشورمان در ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ حریف را شکست دادند، اما در ست دوم در یک مسابقه نفس‌گیر و با رالی‌های جذاب ۳۰ بر ۲۸ مغلوب حریف شدند.

شاگردان وکیلی در ست‌های دوم و سوم با امتیازات ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۹ میزبان را شکست دادند تا این دیدار سه بر یک به پایان رسیده و هواداران پرشور برزیلی با تماشای شکست تیم خود سالن را ترک کنند.

در این مسابقه تمامی بازیکنان به غیر از دو نفر تعویض شدند تا محمد وکیلی در نخستین دیدار دوستانه تمامی شاگردانش را بیازماید.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها