آخرین اخبار
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
بازدید:۷۳۵
صد آنلاین | ستاره هلندی سابق پرسپولیس با وجود ترک ایران هنوز تصاویر و فیلم های مربوط به دوران حضورش در این تیم را منتشر می کند
کد خبر : ۲۸۰۲۸

 

به گزارش صد آنلاین ، لوکادیا یکی از بهترین بازیکنانی بود که به ایران آمد ولی عمر حضورش در پرسپولیس خیلی کوتاه بود. او در همین مدت کوتاه گل های مهمی برای تیمش زد و حسابی محبوب شد. با این حال شب قبل از دربی ناگهان ایران را ترک کرد و برای همیشه رفت. باشگاه پرسپولیس از این بازیکن شکایت کرده و منتظر رای فیفا است. با وجود شکایت از لوکادیا طی چند وقت اخیر صحبت هایی مبنی بر بازگشت او به پرسپولیس مطرح شده که شایعه است و صحت ندارد.

 

 

 


با این حال نکته جالب در خصوص لوکادیا این است که او هر از چند گاهی عکس و فیلم هایی از خودش در زمان حضور در پرسپولیس منتشر می کند. موضوعی که با توجه به اتفاقات رخ داده بین او و باشگاه پرسپولیس عجیب به نظر می رسد. اما واقعیت ماجرا چیست. لوکادیا در زمینه تبلیغات فعالیت زیادی دارد و پول خوبی از این راه و از طریق صفحه اش در اینستاگرام بدست می آورد. او از وقتی به پرسپولیس آمد توانست فالوورهای بسیاری بگیرد و هنوز هم عمده هواداران پرسپولیس او را دنبال می کنند.

او به فالوورهای پرسپولیسی اش نیاز دارد و برای نگه داشتن آن ها گاهی اوقات از دوران حضورش در پرسپولیس عکس و فیلم منتشر می کند. در واقع کسب درآمد از اینستاگرام باعث شده تا لوکادیا این کار را انجام دهد و هواداران پرسپولیس که او را هنوز در اینستاگرام دنبال می کنند،به ستاره سابق تیمشان کمک می کنند تا درآمد بیشتری داشته باشد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها