آخرین اخبار
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۰
بازدید:۱۲۵۹۷
ارتش اوکراین اعلام کرد که در جبهه جنوبی و در منطقه‌ای که نزدیک به دو ماه شاهد درگیری‌های مداوم بوده است، پیشروی‌های محدودی داشته است.
کد خبر : ۲۷۶۳۷

 ارتش اوکراین اعلام کرد که در جبهه جنوبی و در منطقه‌ای که نزدیک به دو ماه شاهد درگیری‌های مداوم بوده است،  پیشروی‌های محدودی داشته است. 

«والری شرشن» سخنگوی نیروهای اوکراینی در جبهه جنوبی گفت که نظامیان این کشور حدود ۵۰۰ متر در منطقه‌ای نزدیک شهر «استارومایورسکه» که هدف اوکراینی‌ها از آغاز ضد حمله بوده است، پیشروی کرده‌اند.

 

 


وی افزود که به‌رغم برتری دشمن از نظر هوایی، نیروی انسانی، تسلیحات و تجهیزات، نیروهای دفاعی اوکراین میدان را به حریف واگذار نکرده و به تدریج در حملات خود پیشروی می‌کنند.

شرشن همچنین گفت که نیروهای اوکراینی متحمل آسیب کمتری در پرسنل و تجهیزات می‌شوند.

سخنگوی نیروهای اوکراینی در ادامه گفت: «دشمن در حال مقاومت شدید، حرکت واحدها و نیروها و استفاده از ذخیره است. واحدهای حمله ما در حال تحکیم مواضع خود در خطوط به دست آمده و شلیک توپخانه هستند. نیروهای اوکراینی هر گونه پیشروی روس‌ها را در مناطق کراسنوگریوکا و مارینکا مهار می‌کنند. دشمن در پیشروی در منطقه ریونوپیل ناموفق بود».

وی افزود که نیروهای دفاعی اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۲۸۹ مأموریت شلیک انجام دادند و توپخانه ما در روز گذشته بیش از هفت هزار و ۵۵۰ گلوله و مهمات استفاده کرده است.

 

انتهای پیام/21111e

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها