آخرین اخبار
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
بازدید:۴۶۹
صد آنلاین | معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب استان مرکزی گفت: سرقت دریچه‌های منهول‌ فاضلاب، به یک معضل برای شهروندان و این شرکت تبدیل شده است.
کد خبر : ۲۷۱۵۸

 به گزارش صد آنلاین ، جمشید حسن بیگی در گفت‌وگو با بیان اینکه سرقت دریچه‌های منهول‌ فاضلاب، به یک معضل برای شهروندان و این شرکت تبدیل شده است، اظهار کرد: از شهروندان استان تقاضا می‌شود برای جلوگیری از خسارات جانی و مالی به بیت‌المال، سرقت‌های دریچه چدنی منهول های فاضلاب را به 122 اطلاع رسانی کنند.

 

 

 


وی افزود: فاضلاب یکی از سیستم‌های موجود در ساختار شهرها است که  در کنار شبکه‌های آب، برق و گاز برای رفاه زندگی مردم فراهم شده‌است و برای متصل کردن چند مسیر فاضلاب از منهول (چاهک) استفاده می‌شود.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب استان مرکزی با بیان اینکه سرقت دریچه‌های این منهول‌ها برای خودروها، موتورسیکلت سواران و عابران خطرآفرین شده است،گفت: حفره‌های عمیق ناشی از سرقت دریچه‌های فاضلاب، خسارت‌های جانی و مالی فراوانی برای شهروندان ساکن در محلات به بار خواهد آورد.

حسن بیگی بیان کرد: منهول‌های بدون درپوش، ورود انواع زباله و شاخ و برگ درختان را به شبکه  فاضلاب هموار می‌کند که پیامد و عواقب گرفتگی و پس زدگی فاضلاب به داخل منازل را برای منازل مردم در پی دارد.

وی تصریح کرد: این شرکت برای جلوگیری از خطرات احتمالی از دربهای منهول فاضلاب موسوم به دریچه‌های ضد سرقت، به دلیل استفاده از مواد اولیه پلیمری که غیرقابل بازیافت می‌باشد استفاده می‌کند که طعمه جذاب برای سارقین نیست و سرقت دریچه های فاضلاب را تا حد خوبی نیبت به گذشته کاهش داده ولی با این حال باز هم سارقین اقدام به سرقت و ایجاد خطر برای شهروندان می‌کند.

4461/س

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها