۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
بازدید:۸۸۸
صد آنلاین | رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: شروری که تیرماه ۱۴۰۰ پس از درگیری دسته جمعی و تیراندازی در بزرگراه شهید باکری زندگی مخفیگانه آغاز کرده بود، صبح یکشنبه دستگیر شد.
کد خبر : ۲۷۰۳۳

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ سعید رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بیان کرد: تیر ماه سال ۱۴۰۰ در پی وقوع یک فقره تخریب، نزاع و درگیری دسته جمعی توسط اعضای یک باند شرارت در بزرگراه شهید باکری تهران که منجر به تیراندازی و در نهایت متواری شدن سرکرده باند شده بود، با دستور قضائی شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم در دستور کار مأموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

 

 

 


وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند متهم پس از تیراندازی از محل متواری و زندگی مخفیانه خود را در مدت ۲ سال آغاز و ادامه داده است و به دفعات مختلف مخفیگاه خود را تغییر و هویت خود را از سیستم قضائی پنهان کرده است.

شرور فراری دستگیر شد

 

رئیس مرکز عملیات تهران تصریح کرد: با تلاش مأموران این پلیس و رصدهای اطلاعاتی در نهایت آخرین مخفیگاه متهم در محدوده شهران تهران شناسایی و مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی بامداد امروز وی را درمخفیگاهش دستگیر کردند و بدین ترتیب با تلاش مأموران این پلیس متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 

 

 

4461/س

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها