۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
بازدید:۲۴۴۴
صد آنلاین | دستگیری تعداد دو نفر از مخلان نظم و امنیت و عاملان حریق عمدی نخل محله کوشک در کمتر از پنج ساعت توسط پلیس اردستان
کد خبر : ۲۶۸۹۶

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ مصطفی صادق زاده فرمانده انتظامی شهرستان اردستان اظهار داشت: در پی اعلام حریق عمدی نخل محله کوشک در شهر اردستان و اهانت به مقدسات و اعتقادات مردم که موجب جریحه‌دار شدن دل عزاداران حسینی گردید٬ فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان را بر آن داشت که تا دستگیری عاملان این حریق، لحظه ای آرام نگیرند.

 

 

 

 


وی گفت: مأموران پلیس شهرستان با هوشیاری کامل در کمتر از پنج ساعت دو نفر متهم را شناسایی و دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

صادق‌زاده بیان داشت : متهمین با توجه به شواهد و دلایل موجود به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را از ارتکاب جرم٬ اختلاف با مسؤولین هیأت مذهبی اعلام کردند که جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضائی شهرستان گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان در خاتمه خاطرنشان کرد : پلیس با به کارگیری تمامی امکانات و تجهیزات با مخلین نظم و امنیت جامعه بدون هیچ گونه اغماض برخورد خواهد نموده و در راستای برقراری امنیت در جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

4461/س

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها