آخرین اخبار
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
بازدید:۴۲۳
صد آنلاین | سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۲ هزار مترپارچه قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر : ۲۶۸۵۳

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ کارآگاه بهرامی رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ماموران این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان "خیام" تهران شدند.

 

 

 

 

 


بررسی های اولیه حکایت از این داشت: مقادیری پارچه خارجی قاچاق توسط خودروهای شوتی به یک انبار کالا در بازارچه ای در خیابان "خیام" منتقل و دپوی شده است. با شناسایی محل دقیق دپوی کالای و هویت مالک این کالاها، با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران به نشانی انبار کالای قاچاق اعزام و در بررسی های بیشتر مشخص شد که پارچه های دپو شده همگی خارجی بوده و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است و کالاها در سامانه مربوط ثبت نشده است. در این عملیات پلیسی، یک نفر دستگیر و 266 طاقه رول پارچه در مجموع به متراژ 12 هزار و 560 متر پارچه کشف و متهم برای تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس انتقال یافت. این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 10 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: پس از تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفس شد. سرهنگ بهرامی در پایان خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید.

 

 

 

 

4461/س

 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها