۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
بازدید:۳۱۲
صد آنلاین | فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف 105 گوشی هوشمند سرقتی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.
کد خبر : ۲۶۸۱۳

به گزارش صد آنلاین ، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان ، مرزبانان هنگ مرزی تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور موفق به کشف ۱۰۵ دستگاه تلفن همراه قاچاق طی ۲ عملیات جداگانه  شدند .

 

 

 


وی ادمه داد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد در حین عبور مسافرین به چند تبعه افغان مشکوک شده و پس از بازرسی آنها موفق شدند ۱۰۵ گوشی هوشمند سرقتی را که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف نمایند .

سرتیپ دوم  مجید شجاع تصریح کرد: در عملیات اول مرزبانان از یک تبعه افغانستانی ۸۸ گوشی و در عملیاتی دیگر ۱۷ گوشی سرقتی را ۱۰ تبعه افغان کشف کردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:کارشناسان ارزش ریالی گوشی های تلفن هوشمند سرقتی را ۱۵ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال برآورد نمودند و مرزبانان، راننده و متهمین را دستگیر و به همراه گوشی های مکشوفه تحویل مراجع ذی الصلاح دادند .

 

 

 

کشف 105 گوشی های هوشمند سرقتی در هنگ تایباد

 

این مقام مسئول مرزبانی استان در ادامه نیز بیان داشت: گوشی های سرقتی تحویل اداره آگاهی می شود و پس از ثبت و استعلام از سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آن در سراسر کشور خواهد شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان با قدردانی از تلاش های مرزبانان در راستای جلوگیری از سرقت و قاچاق اموال هموطنان گفت: مرزبانان استان خراسان رضوی در برابر قاچاقچیان مقتدرانه ایستاده اند و اجازه نخواهند داد تا اموال هموطنان به آن سوی مرز قاچاق گردد.

4461/س

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها