آخرین اخبار
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
بازدید:۸۶۴
صد آنلاین | نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: باید ایرادات طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی زودتر رفع شود تا این موضوع در صحن مجلس تعیین تکلیف شود.
کد خبر : ۲۶۶۴۰

به گزارش صد آنلاین ، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه علنی امروز (شنبه ۳۱ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: چندی پیش طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی برای رفع ایراد به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع شد.

 

 

 

 


وی متذکر شد: بیشترین مراجعات به دفتر نمایندگان مجلس درباره مسکن است. الان ۴ ماه است که صدور پروانه ساختمانی‌ها معطل مانده و کارها متوقف شده است. باید گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح مذکور زودتر به مجلس ارائه شود و در دستورکار صحن مجلس قرار گیرد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: صبح امروز با ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس صحبت و تاکید کردم که زودتر ایرادات طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی را رفع و گزارش خود را به صحن مجلس ارائه دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن هم با ایراداتی از سوی شورای نگهبان مواجه شده است که باید کمیسیون عمران مجلس زودتر ایرادات این طرح را رفع کنند و گزارش خود را به صحن ارائه دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها