آخرین اخبار
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
بازدید:۴۶۸
صد آنلاین | معاون اداره جهاد کشاورزی کاشان از قطع آرد یارانه‌ای به واحدهای خشک‌پزی کاشان خبر داد و گفت: آرد یارانه‌ای به واحدهای دارای کمبود آرد اختصاص می‌یابد.
کد خبر : ۲۶۳۵۰
 

به گزارش صد آنلاین ، بر اساس تصمیم اتخاذ شده از سوی مسئولان در رده کشوری آرد یارانه‌ای واحدهای خشک‌پزی به نانوایی‌های نرم‌پز نظیر سنگک، بربری، لواش و غیره اختصاص پیدا می‌کند.

 

 

 


این موضوع را از معاون اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان پیگیری کردیم، مجید احمدی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تایید این خبر، اظهار داشت: این تصمیم کشوری است و از سوی مسئولان در سطوح کشوری اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه مقرر شده است تا واحدهای خشک‌پزی در شهرستان کاشان باقیمانده آرد یارانه‌ای خود را تا اتمام کامل آرد ادامه دهند، افزود: نان‌های خشک پخت شده با آرد یارانه‌ای با همان قیمت قبلی پخت و عرضه می‌شود.

معاون اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان با بیان اینکه پس از اتمام آردهای یارانه‌ای واحدهای خشک‌پزی، آرد تخصیص یافته به این واحدها به صورت آزاد خواهد بود، ابراز داشت: آردهای یارانه‌ای این واحدها به واحدهای نرم‌پز در شهرستان کاشان اختصاص پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه واحدهای نانوایی در سطح کاشان ارزیابی می‌شوند، گفت: این آرد یارانه‌ای پس از ارزیابی واحدهای نانوایی به واحدهایی که با توجه به جمعیت تحت پوشش نیاز به آرد بیشتر دارند، تخصیص پیدا می‌کند.

11000کیلوگرم آرد بی‌کیفیت از نانوایی‌های کاشان جمع‌آوری شد

احمدی‌مقدم در زمینه قیمت‌گذاری نان‌های واحدهای خشک‌پزی شهرستان کاشان تصریح کرد: قیمت نان این واحدهای پخت نان در شهرستان کاشان پس از تصویب در مراجع ذی‌صلاح از سوی اتحادیه مربوطه اعلام می‌شود.

 

 

 

 

4461/س

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها