۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
بازدید:۳۴۵
صد آنلاین | رئیس پلیس استان بوشهر از توقیف کامیون حامل کالای قاچاق در جاده‌های استان خبر داد و گفت: پلیس اقتصادی استان بوشهر از این کامیون ۱۰ میلیارد ریال محموله لوازم خانگی قاچاق کشف کرد.
کد خبر : ۲۶۳۱۱

به گزارش صد آنلاین ، سردار حیدر سوسنی ، با اشاره به اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی مأموران انتظامی استان بوشهر، اظهار داشت: این استان برای متخلفان جای امنی محسوب نمی‌شود، چرا که در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و دستگیر می‌شود.

 

 

 


 

فرمانده انتظامی استان بوشهر امنیت استان را پایدار دانست و با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی و رصد مستمر جاده‌ها و مکان‌های مختلف در برخورد با تخلف گفت: در راستای تحقق شعار امسال برخورد با قاچاق کالا در استان بوشهر تشدید یافته و کالاهای خارجی وارداتی بدون اسناد گمرکی و مستندات قانونی تحت پیگیری و در زمره محموله قاچاق قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس استان بوشهر از شناسایی محموله قاچاق در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و برابر اقدامات اطلاعاتی محموله لوازم خانگی قاچاق توسط یک دستگاه‌ خودرو کامیون به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: کامیون مورد نظر در محور خروجی بوشهر به سمت استان فارس شناسایی و در یک عملیات منسجم با رعایت کلیه موارد ایمنی و امنیتی توقیف و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

سوسنی با بیان اینکه مأموران پلیس اقتصادی استان در بازرسی از کامیون توقیفی انواع کالای خانگی قاچاق کشف کردند گفت: ارزش این محموله قاچاق لوازم خانگی افزون بر 10 میلیارد ریال برآورد شده است و در این عملیات یک متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا در اولویت برنامه پلیس قرار دارد خاطرنشان کرد: پلیس برای حمایت از اقتصاد مقاومتی تمام توان و ظرفیت خود را برای مبارزه با قاچاق کالا بکارگیری کرده است.

 
 
 
 
 
4461/س
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟